عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خبرداد؛
مراسم اختتامیه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

عقیق: حجت الاسلام مرتضی حاجیانی با اشاره به ظرفیت عظیم فرهنگ حسینی تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت، هر ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با برنامه سوگواره اشراق، رادیو معارف با برنامه بوی سیب و اداره کل فرهنگ و ارشاد سمنان با برنامه «مهر محرم» به اشاعه این فرهنگ می‌پرداختند که محرم امسال یک هم افزایی و همکاری میان این نهاد صورت گرفت.

وی افزود: بر همین اساس پس از نشست‌ها و جلساتی که برگزار شد، این سوگواره‌ها تحت یک پرچم و با عنوان سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) به فعالیت خود ادامه دادند که این سوگواره از اول محرم ۱۴۰۰ آغاز شد و ۱۱ هزار و ۸۰۰ اثر در بخش ملی به این جشنواره ارسال شد که ۴ هزار و ۱۲ اثر در بخش مردمی و ۶ هزار و ۹۹۶ اثر در بخش حرفه‌ای می‌باشد و با حضور داوران تخصصی مورد ارزیابی واقع شده است.

مدیرکل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به تجلیل از برگزیدگان در مراسم اختتامیه نخستین رویداد بین‌المللی تولید محتوای حسینی در فضای مجازی «ملت امام حسین (ع)» گفت: این مراسم با حضور حجت الاسلام واعظی «رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» و محمد مهدی اسماعیلی «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» و یکی از مدیران ارشد صداوسیما روز سه شنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در تهران، میدان بهارستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهتزاز پرچم حسینی با حضور تولیت آستان قدس حسینی در این مراسم خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم از خانواده محترم شهدا نیز تجلیل به عمل خواهد آمد و گزارش تفصیلی این رویداد از سوی دبیر سوگواره ارائه خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین