عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
آیت‌الله فاطمی‌نیا می‌گوید الان یک شیخ به ییلاق‌های لندن رفته و کلیسایی را خریداری کرده است. در آنجا نشسته و جملاتی به اسم شیعه می‌گوید که بابت هر کلمه‌اش یک کودک در بیرون می‌کشند.

عقیق: آیت‌الله فاطمی نیا از جمله اندیشمندانی بود که علاوه بر فعالیت‌های علمی و مواعظ اخلاقی، نسبت به مسائل سیاسی منطقه و جهان بی‌تفاوت نبود و سعی داشت تحلیل خود از این مسائل را از زاویه‌نگاه آموزه‌های قرآن و عترت ارائه دهد؛ یعنی در زمانه‌ای که عمده اندیشمندان دینی ما رفتاری خنثی دارند و ورودی به مسائل روز دنیا ندارند و صرفاً به تحقیق و رشد علمی خود می‌پردازند، آن عالم بزرگوار اندیشه دینی خود را با اندیشه سیاسی‌اش آمیخته بود و از تریبون منبر دست به روشنگری می‌زد. از اندیشه سیاسی ایشان در باب ولایت فقیه و حکومت‌ اسلامی گرفته تا دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی در کلام ایشان موج می‌زد. صداقت در گفتار همراه با خلوص و سادگی بیان، سبب مقبولیت تحلیل ایشان از سوی مخاطب می‌شد. در ادامه سخنانی از آیت‌الله فاطمی‌نیا درباره ضرورت دشمن‌شناسی را می‌خوانید.

«اگر می‌خواهید استعداد و هوش و شخصیت خود را ارزیابی کنید، از راه دشمن‌شناسی است. اگر دشمنان، قرآن هم از شبکه‌ خودشان پخش کنند، غرض منفی دارند. خدا رهبر معظم انقلاب را حفظ کند که چه زیبا فرمودند تشیعی که بخواهد از انگلیس بیاید، به درد نمی‌خورد. شبکه‌های ماهواره‌ای که از تشیع حمایت می‌کنند، از آمریکا پخش می‌شود. والله اینها به موازات داعشی‌ها کار می‌کنند. باید حواستان جمع باشد. دوران جوانی به وین اتریش رفته بودیم تا مسجدی بخریم. هر کجا متوجه می‌شدند شیعه ایرانی هستیم،‌ نمی‌فروختند. کنار رودخانه دانوب رفتیم، دیدیم عربستان سعودی در آنجا مسجد داشت. بودایی‌ها در آنجا معبد داشتند. در نهایت خدا خواست یک جایی را خریدیم.

الان یک شیخ به ییلاق‌های لندن رفته و کلیسایی را خریداری کرده است. در آنجا نشسته و جملاتی به اسم شیعه می‌گوید که بابت هر کلمه‌اش یک کودک در بیرون می‌کشند. خود آل‌سعود خود را خادم‌الحرمین می‌داند که خدا را قسم می‌دهم به حق حضرت زهرا سلام‌الله علیها این‌ها را نابود کند و انتقام مظلومان را از آنها بگیرد.»

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین