عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۰۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
با انتشار متنی اعلام شد:
حجت الاسلام حامد کاشانی که حضورش در برنامه سحرگاهی شبکه سه، از برنامه های پر مخاطب سیما در سال های اخیر بود با انتشار متنی در صفحه شخصی اش از حضور در برنامه "ماه من" کناره گیری کرد.

عقیق:حجت الاسلام حامد کاشانی که حضورش در برنامه سحرگاهی شبکه سه، از برنامه های پر مخاطب سیما در سال های اخیر بود ، با انتشار متنی در صفحه شخصی اش با عنوان "من این استعفا را جهاد تبیین می دانم" از حضور در برنامه "ماه من" کناره گیری کرد.

متن منتشر شده توسط این سخنران بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

همواره یکی از آرزوهای حقیر بیان فضائل امیرالمومنین علیه السلام بوده است.
از چهار سال پیش که در برنامه سحر شبکه سه توفیق بیان این فضایل را داشتم، خود را غرق در کرامت صاحب سفره حضرت رضا علیه السلام می‌دیدم. این مسیر مشکلات بسیاری داشت که به عشق حضرت ندید می‌گرفتم و عهدشکنی‌ها، فشارها، تغییرات ناگهانی و... را به جان می‌خریدم.
در سالهای اخیر و هربار در روزهای نزدیک به ماه مبارک رمضان، فشارها و تغییراتی تحمیل می‌شد که به خاطر شیعیان حضرت دم‌ فرو‌ می‌بستیم. اما امروز علی رغم این که حدود ۱۰۰ روز است که به صورت تیمی مشغول کار و تولید محتوای برنامه سحر بودیم، مجددا فشارها و اتفاقاتی رخ داد که بنده را به این نتیجه رساند که با تأسی به سیره امیرالمومنین سلام الله علیه و برای اعلام و اعلان رفتارهای غلط و خلاف مروّت مردان‌سایه و تأثیر تخریبی رفتارهایشان بر همه جا از جمله رسانه ملی، با عرض پوزش فراوان از مردم عزیز ایران، از حضور در برنامه‌های سحر رسانه ملی استعفا داده و در عرصه‌های دیگر خدمتگزاری خواهم کرد.
خاک پای محبان امیرالمومنین علیه السلام
حامد کاشانی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رجب پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
0
0
من سحر دیشب منتظر سخنرانی ایشان در برنامه ماه من بودم ومثل سال های گذشته که با بیان شیوای خود فضایل امیر المومنین را بیان مینمودند خیلی مشتاق صحبت های ایشان بودم .حیلی ناراحت شدم .حیف شد .متاسفم که پس از قرن ها و در یک کشور پرچمدارشیعه ی امیر المومنین ، به گفته ایشان ، برخی از نا اهلان مانع بیان فضایل حضرت علی (ع) می شوند .انگار تاریخ تکرار شده است .
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین