عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
همزمان با آغاز ماه شعبان:
مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام گفت: همزمان با آغاز ماه شعبان، مراسم مناجات‌خوانی در صحن عقیله بنی‌هاشم(س) در کربلای معلی به مدت ۳۰ شب برگزار خواهد شد و از رسانه ملی پخش می‌شود.

عقیق:علی اکبر مداحی، مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌ریزی این هیأت برای برگزاری ۳۰ شب مناجات‌خوانی در کربلای معلی اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه شعبان، مراسم مناجات‌خوانی به همت این هیأت و با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات، موکب محبان علی ابن ابیطالب(ع)، دفتر نمایندگی صداوسیما در عراق و بعثه مقام معظم رهبری در عراق در صحن عقیله بنی‌هاشم(س) در کربلای معلی به مدت ۳۰ شب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مراسم حجج‌اسلام کاظم صدیقی، سیدمهدی میرباقری، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی‌قمی و سیدحسین آقامیری سخنرانی خواهند کرد.

مداحی ادامه داد: در مناجات‌خوانی نیز ۵ شب اول با نوای حاج سیدمهدی میرداماد، ۵ شب دوم حاج محمدرضا طاهری، ۵ شب سوم حاج مهدی رسولی، ۵ شب چهارم حاج میثم مطیعی،‌ ۵ شب پنجم حاج سعید حدادیان و در نهایت ۵ شب پایانی حاج محمدرضا غلامرضازاده اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام تصریح کرد: این مراسم از پنجشنبه ۱۲ اسفندماه مصادف با شب اول ماه شعبان به مدت ۳۰ برگزار خواهد شد و بناست از رسانه ملی نیز به صورت زنده پخش شود که در روزهای آینده ساعت و شبکه‌های تلویزیونی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین