عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۱۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
حجت‌الاسلام حسین حاجی لری، امام جمعه تفرش، بعد از رانندگی مرگبار پسر ۱۱ ساله اش برکنار شد.

عقیق: به گزارش حوزه از اراک، حجت‌الاسلام حسین حاجی لری، امام جمعه تفرش برکنار شده است و در چند روز آینده امام جمعه جدید معرفی می‌شود.

پنج شنبه گذشته پسر ۱۱ ساله امام جمعه تفرش در جریان رانندگی با سمند در جاده تفرش - قم با یک خودرو پرو پارس تصادف کرد که بر اثر آن ۳ عضو یک خانواده (سیدمحمد میرهادی، رئیس شورای اسلامی روستای کهک و ۲ دخترش) فوت کردند و ۴ نفر دیگر هم مصدوم شدند.

علت این حادثه تجاوز به چپ توسط خودروی سمند اعلام شده است.

تأیید خبر برکناری امام جمعه

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: حجت‌الاسلام حسین حاجی لری امام جمعه تفرش عزل شده است و در چند روز آینده امام جمعه جدید این شهرستان معرفی می‌شود.

 

امام جمعه تفرش برکنار شد + جزئیات

حجت‌الاسلام هادی میرزایی، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی هم با تأیید خبر برکناری امام جمعه تفرش، اعلام کرد: آیین معرفی امام جمعه جدید به زودی در روزهای آینده در شورای اداری شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حاجی لری نهمین امام جمعه تفرش بود که در شهریورماه ۹۹ به امامت جمعه این شهرستان منصوب شد.

 

پیام تسلیت آیت الله دری نجف آبادی در پی تصادف محور تفرش - قم

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هم در پیامی کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان قمی و تفرشی در سانحه رانندگی در جاده تفرش - قم را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

سانحه تأسف بار و دلخراش تصادف در جاده تفرش - قم که درگذشت و مجروح شدن پنج نفر از شهروندان تفرشی را به دنبال داشت موجب تأثر و تأسف عمیق شد.

در این حادثه تأسف‌بار سیدمحمد میرهادی، رئیس شورای اسلامی روستای کهک و ۲ فرزند عزیز ایشان جان خود را از دست دادند و پدر و مادر وی نیز به شدت مجروح شده که به مراکز درمانی اعزام و تحت درمان قرار دارند.

اینجانب فقدان این عزیزان شریف، تلاشگر و خدوم را به خانواده‌های محترم آنها و مردم انقلابی و فهیم روستای کهک و شهرستان تفرش تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آنها رحمت واسعه و رضوان الهی، و برای خانواده مکرم و داغدار آنها صبر جمیل و اجر جزیل، و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبودی و شفای عاجل مسالت می‌نمایم.

شهرستان تفرش با ۲۵ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری شمال شرق اراک واقع است.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین