عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۵۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
با تقدیر از ۸ اثر برتر:
دومین رویداد فیلم‌کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی برگزار شد که بناست روز جمعه ۲۱ آبان مراسم اختتامیه آن برگزار و از ۸ اثر برگزیده تقدیر شود.

عقیق:دومین رویداد فیلم‌کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی با مدیریت مجید مجیدی و دبیری محمد رهبر توسط موسسه خیریه فرهنگی راه ایمان ، موسسه فرهنگی عقیق و با حمایت عتبه حسینی(ع) امسال در ایام محرم و صفر فراخوان داد، تا هنرمندان و علاقه‌مندان این عرصه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

بعد از نهایی شدن ارسال آثار، هیأت انتخاب شامل حامد جوادزاده، یاسین حجازی، محمدرضا مصباح و محمدحسین پویانفر، اسامی ۳۲ فیلم‌ برگزیده دومین سوگواره فیلم‌ کوتاه عاشورایی تصویر دهم را برای اکران و ارسال به هیأت داوری اعلام کرد.داوری آثار این دوره سوگواره را مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی عهده‌دار بودند.

براساس نظر مسئولین برگزاری این دوره، در نهایت در روز اختتامیه ۳ اثر برتر به انتخاب هیأت داوران و همچنین ۵ فیلم منتخب مردمی از بازخورد اکران آنلاین در پلتفرم هاشور و اکران حضوری در شهرهای تهران، قم، مشهد و اصفهان انتخاب خواهند شد.
اکران حضوری این آثار بناست به صورت همزمان روز پنجشنبه ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۱۴ در ۴ شهر تهران، قم، مشهد و اصفهان برگزار می‌شود که اکران تهران در سالن آسمان فرهنگسرای هنر به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، فلاحی(زعفرانیه)، تقاطع آزاد و فیروزکوه برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه این دوره روز جمعه ۲۱ آبان‌ماه برگزار خواهد شد و از صفحه آپارات رویداد فیلم‌کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» پخش زنده خواهد شد. در این مراسم نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.

تعداد بازدید : 12

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین