عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۲۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
به منظور تسهیل دسترسی و زیارت زائران:
در راستای تسهیل زیارت زائران در روضه منوره رضوی، از روز،سه شنبه مسیرهای تازه‌ای برای تشرف زائران به این مکان مقدس ایجاد و امکان دسترسی زائران حرم مطهر امام رضا علیه السلام به ضریح مطهر فراهم شد.

عقیق:مدیر عالی حرم مطهر رضوی در این باره گفت: از پیش از ماه محرم و با دستور تولیت آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی جدی برای تسهیل زیارت حرم مطهر رضوی آغاز شد تا طبق شیوه‌نامه‌های مورد تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، گشایش‌های تازه‌ای در مسیرهای تشرف به روضه منوره ایجاد شود اما قرمز شدن وضعیت کرونایی مشهد از یک سو و تشرف گسترده زائران در دهه آخر صفر از سوی دیگر، سبب شد اجرای طرح‌های جدید منطبق با شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر نباشد بنابراین انجام آن به زمان مناسب موکول شد.

تعداد بازدید : 811

محمدمهدی برادران افزود: اما در حال حاضر با عبور از این دوره و زرد شدن وضعیت کرونایی مشهد، آستان قدس رضوی، مسیرهای جدیدی برای تشرف عموم زائران به روضه منوره رضوی ایجاد کرده است تا همه عاشقان حضرت رضا(ع) بتوانند از فاصله‌ای نزدیک‌تر، زیارت خود را انجام دهند.

برادران تصریح کرد: در تمام ماه‌های سپری شده از شرایط کرونایی، آستان قدس رضوی لحظه‌ای برای تسهیل بیشتر زیارت زائران درنگ نکرده و تمام توان خود را برای این مهم به کار گرفته است.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی افزود: نکته مهم در این خصوص، تبعیت کامل از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی درباره پیروی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده که همواره مد نظر بوده است.
برادران ادامه داد: تمام تلاش خادمان زائران در حرم مطهر رضوی، تسهیل زیارت است و امیدواریم به زودی با رهایی از شر ویروس منحوس کرونا، بتوانیم همانند گذشته در تمامی فضای روضه منوره میزبان حضور پرشور زائران حضرت رضا(ع) باشیم.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی در پایان گفت: تا آن زمان، خادمان رضوی و زائران حضرت رضا(ع) نائب‌الزیاره دیگر عاشقان و دلدادگان امام هشتم خواهند بود تا انشالله فرصت میزبانی از همه آن‌ها فراهم شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین