عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۰۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
جواد تشکری تشریح کرد:
جواد تشکری مدیر رادیو اربعین از برنامه های رادیو اربعین گفت و اشاره کرد در روزهای پایانی ماه صفر که مصادف با رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، شهادت امام حسن مجبتی علیه السلام و امام رضا علیه السلام است، برنامه‌های مختلفی را آماده کرده و پخش می‌کند.

عقیق:جواد تشکری مدیر رادیو اربعین از برنامه های رادیو اربعین گفت و اشاره کرد در روزهای پایانی ماه صفر که مصادف با رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله، شهادت امام حسن مجبتی علیه السلام و امام رضا علیه السلام است، برنامه‌های مختلفی را آماده کرده و پخش می‌کند.
ارتباط زنده با استودیو شماره دو رادیو اربعین در حرم مطهررضوی، پخش سخنرانی‌های مذهبی و مستندهای ویژه این ایام از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است که روی آنتن رادیو اربعین می‌رود. جواد تشکری گفت این برنامه هابا اجرای مجریان معارفی چون تیمور کوشکی ، پیام ابراهیم پور ،سید مرتضی جوادی و حمید عبیری تقدیم شنوندگان خواهد شد. پخش مجالس عزاداری مردم از سراسر کشور، پخش مرثیه سرایی مداحانی چون محمد حسین پویانفر ، نریمان پناهی ،سعیدحدادیان و محمود کریمی از دیگر بخش‌های این برنامه هاست. در ساعت ۲۳ هر شب حجه الاسلام هوشیاری خوانساری پژوهشگر و استاد دانشگاه درباره اهمیت شناخت اربعین و فرهنگ عاشورا و زندگی حسینی صحبت می‌کند. 
در ایام شهادت امام رضا ویژه برنامه های رادیو اربعین از صحن آزادی حرم مطهر تقدیم مخاطبین میشود ،در این برنامه هنرمندان و کارشناسان برجسته حضور دارند و از نقش امام رضا (ع) در مراحل مختلف زندگی‌شان می‌گویند. 
استودیو شماره یک رادیو اربعین در تهران نیز فعال است و با حضور کارشناسان مذهبی و ارتباط با اماکن مذهبی و بهره‌گیری از مباحث و گفتگوهای مختلف معارفی و ذاکران اهل بیت (ع) ارتباطی معنوی را با بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) برای شنوندگان فراهم می‌کند.
همچنین پخش مجموعه‌ای از سخنرانی‌های مذهبی خطبایی چون حجج اسلام ماندگاری، ابوالقاسمی، رفیعی، رنجبر و… و مرثیه‌سرایی ذاکران اهل بیت (ع) به صورت میان برنامه در این ایام تقدیم مخاطبان خواهد شد. مدیر رادیو اربعین اشاره کرد هر شب در گفتگو با حجت الاسلام شهاب مرادی به سیره زندگی رسول الله (ص) و ویژگی‌های اخلاقی آن حضرت از جمله مهربانی و بندگی ایشان می‌پردازیم . در بخشی از برنامه شبانگاهی با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم و حماسه آفرینان دفاع مقدس به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می‌پردازیم در فواصل برنامه ها با محوریت گفتگو با چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری و ارادت‌شان به خاندان اهل بیت روانه آنتن خواهد شد. 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین