عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰
از دعای کمیل سیدمهدی میرداماد تا حضور دسته های عزاداری
مردم عزادار در قالب دسته های سینه زنی و زنجیر زنی با حضور در حرم حضرت سید الکریم (ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند. همچنین مراسم دعای کمیل با حضور صدها تن از زائران و با مداحی حاج سید مهدی میرداماد در مصلای حرم مطهر برگزار شد.
عقیق: مراسم بزرگداشت 15 شوال سالروز وفات سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، با حضور خیل عاشقان و دوستداران اهلبیت(ع) پنج شنبه شب در حرم مطهر آن امام زاده عظیم الشان برگزار شد.
به گزارش عقیق، مردم عزادار در قالب دسته های سینه زنی و زنجیر زنی با حضور در حرم حضرت سید الکریم (ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند. همچنین مراسم دعای کمیل با حضور صدها تن از زائران و با مداحی حاج سید مهدی میرداماد در مصلای حرم مطهر برگزار شد.

حضرت عبدالعظيم الحسني عليه السلام، نواده پاک امام حسن مجتبي علیه السلام و از راويان حديث و از دانشمندان بزرگي است که محضر سه تن از امامان معصوم عليهم السلام را درک کرده و از محضر ايشان بهره برده است.

سخنان ائمه عليهم السلام در مورد اين شخصيت بارز و محبوب و مورد اعتماد نزد اهل بيت عليهم السلام نشان از شخصيت علمي و مدارج بالاي معنوي دارد، چنانچه در روايتي مشهور، امام هادي عليه السلام زيارت بارگاه حضرت عبدالعظيم الحسنی عليه السلام را برابر با زيارت مزار منور حضرت سيدالشهداء عليه السلام در کربلا دانسته است.

 



































ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
0
3
انشاالله در این ایام توفیق زیارت ایشان را در شهر ری داشته باشیم
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین