عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
از شب ششم محرم:
حاج مهدی سلحشور در راستای تأکید مقام معظم رهبری و دستور جدید ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری هیئت فاطمیون قم را به فضای باز بُرد.

عقیق:حاج مهدی سلحشور در راستای تأکید مقام معظم رهبری و دستور جدید ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری هیئت فاطمیون قم را به فضای باز بُرد.

وی در این خصوص اظهارداشت: ما در حسینیه هم پروتکل‌ها را ۱۰۰ درصد رعایت می‌کردیم. سقف حسینیه بیش از ۵ متر ارتفاع داشت و در فضای حسینیه ۸۰۰ نفری تنها ۲۰۰، ۳۰۰ نفر حضور داشتند و بخش اعظم جمعیت در فضای باز بودند.

سلحشور گفت: زمانی که احساس شد بیرون بیاییم، سلامتی و امنیت بیشتر تأمین می‌شود و رضایت قلبی رهبری را تأمین می‌کند، سختی‌ها را به جان و دل خریدیم و در عرض یک روز جلسه را به فضای باز منتقل کردیم.

این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: روضه را نمی‌توان تعطیل کرد. کور خواندن آن افرادی که تصور می‌کنند که ما روضه را تعطیل می‌کنیم، ۵ نفر هم باشیم گوشه خیابان، روضه را می‌خوانیم اما حتما سلامتی عزاداران امام حسین و ملت مهم‌تر است.

وی با اشاره به اینکه هیئتی‌ها نشان دادند که عزاداری و رعایت دستورالعمل‌ها قابل جمع است، گفت: تردید نکنید اگر قرار است نگاه و توجهی به ما شود، از قبال این سینه‌زنی و عزاداری‌ها خواهد بود.

فیلم اظهارات سلحشور را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 134

پیش از این حاج محمود کریمی، حاج محمدرضا طاهری و حاج میثم مطیعی نیز بعد از بیانات مقام معظم رهبری برروی رعایت پروتکل‌ها تاکید کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین