عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
با انتشار اطلاعیه ای:
حاج میثم مطیعی در پی اعلام ممنوعیت برگزاری مجالس عزاداری زیر سقف، با لبیکی عملی به فرمایشات دیروز قام معظم رهبری، مراسم عزاداری هیئت آئین حسینی در آستان مقدس امامزاده قاضی‌الصابر را لغو کرد.

عقیق:حاج میثم مطیعی در پی اعلام ممنوعیت برگزاری مجالس عزاداری زیر سقف، با لبیکی عملی به فرمایشات دیروز قام معظم رهبری، مراسم عزاداری هیئت آئین حسینی در آستان مقدس امامزاده قاضی‌الصابر را لغو کرد.

او شب گذشته در مراسم عزداری خود در این هیئت اظهار داشت: امروز بیانات مقام معظم رهبری را شنیدیم که بسیار مهم است. همه باید دست به دست هم دهیم تا کمک کنیم. هیئتی‌ها همیشه در صف اول کمک، یاری و خدمت به مردم هستند زیرا از دل مردم هستند. ستاد کرونا هم اعلام کرد از امشب برگزاری مراسم عزاداری در زیر سقف ممنوع است، ما پایبندیم. 

وی افزود: اگر این جلسه از روز اول محرم برگزار شد، با رعایت تمام پروتکل‌ها و اخذ مجوز بود. گفته بودند سقف بالای ۶ متر مانعی نیست که سقف ما ۷ متر است. ظرفیت را گفتند کم کنید که ما ظرفیت ۳ هزار نفری داخل امامزاده را به ۳۰۰ نفر کاهش دادیم و خواهران کاملاً در فضای باز هستند. امکان انتقال جلسه به فضای باز خیابان را نداریم زیرا محل تردد است بنابراین تصمیم شد جلسه امروز آخرین جلسه این هیأت باشد و تنها همان جلسه هیئت میثاق با شهدا را داشته باشیم.

سخنان مطیعی در این خصوص را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 155

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین