عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۹۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
در نشستی خبری اعلام شد:
همزمان با نزدیک شدن به ایام دهه ولایت نشست خبری اعلام آغاز به کار پویش یک وعده با علی در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد.

عقیق:دبیر ستاد مردمی طرح ملی مائده غدیر با اعلام برگزاری این پویش در قالب دو بخش "با یاد علی گره گشاییم" و "تو هم مهمان مولایی" از پیوستن حدود 1500 گروه در راستای حل مسائل بومی مردم در سراسر کشور به این پویش خبر داد.

حسین حائری تصریح کرد حدود 100 نقطه در کشور به طور گسترده به اطعام غدیر و برگزاری جشن های گسترده با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند پرداخت.

دبیر ستاد مردمی طرح ملی مائده غدیر با بیان برگزاری اطعام غدیر در مناطق تلفیقی که اهل سنت حضور دارند اظهار داشت این برنامه در سه منطقه اصلی قروه، سرخس و ماهشهر با هدف همبستگی بین قومیت های مختلف در مناطق مرزی با اطعام انبوه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام پناهیان با حضور در این نشست به اهمیت اطعام برای همه ی آحاد جامعه و نه تنها فقط مناطق محروم پرداخت و اذعان داشت: برای غدیر باید بهترین غذا ها(البته آنهایی که می توانند) پخت و توزیع شود. وی همچنین به لزوم هدیه دادن به کودکان در این عید عظیم تاکید کرد.

پویش یک وعده با علی در سراسر کشور با دو محور اصلی حل مسئله و اطعام خانگی از روز شنبه 26 تیر آغاز به کار کرد، همچنین عاشقان امام علی(ع) می توانند با پخت غذا برای خانواده و نزدیکان خود در سایت مهمان مولا"mehmanemola.ir" ثبت نام و در قرعه کشی سفر به نجف اشرف شرکت کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین