عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۹۶۸
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
مدیرعامل مؤسسه آئین هنر حسینی خبر داد:
مدیرعامل مؤسسه آئین هنر حسینی از برگزاری کارگاه مهارت افزایی «مادران آگاه، فرزندان هوشمند» توسط این مجموعه در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پرداختن هیأت‌های مذهبی به موضوع خانواده خبر داد.

عقیق:حجت الاسلام محمد رستمی مدیرعامل مؤسسه آئین هنر حسینی در گفت‌وگویی اظهارداشت: مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان برروی پرداختن به حوزه خانواده تاکید بسیاری داشتند، در همین راستا موسسه و هیأت ما یکی از ماموریت‌های خود را در این حوزه قرار داده است.

برگزاری کارگاه مهارت افزایی «مادران آگاه، فرزندان هوشمند» 

وی با اشاره به اینکه برای فعالیت در این عرصه کارهای مطالعاتی بسیاری صورت داده‌ایم، گفت: براین اساس بهترین زمان برای برگزاری دوره آموزشی را تابستان و بهترین سن برای فعالیت‌های تربیتی را سنین زیر ۷ سال ارزیابی کردیم. باتوجه به اینکه لازمه تربیت اسلامی مجهز بودن مادران به عنوان رکن اصلی تربیت فرزند به مباحث ترییتی است، دوره آموزشی را با رویکرد مادر و کودک با عنوان کارگاه مهارت افزایی «مادران آگاه، فرزندان هوشمند» طراحی کردیم.

تدریس تراشیون و مطیعی

رستمی گفت: در ایین دوره آموزشی بسته‌ای برای مادران دارای کودک زیر ۷ سال تهیه کردیم که توسط حجت‌الاسلام تراشیون و دکتر میثم مطیعی ارائه مطالب خواهد شد. این دوره همزمان به صورت حضوری و هم به صورت مجازی برگزار می گردد که تمام مادران دارای کودک زیر ۷ سال امکان حضور دارند.

 

برگزاری ۱۴ جلسه آموزشی ۲ ساعته

مدیرعامل مؤسسه آئین هنر حسینی با اشاره به اینکه این دوره در قالب ۱۴ جلسه ۲ ساعته در مجموع ۲۸ ساعت برگزار می‌شود، گفت: مادران تا ۲۱ تیرماه فرصت دارند با حضور از اینجا  ثبت نام کنند. اولین جلسه دوره نیز در روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه برگزار می‌شود و بناست در طول هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه براساس یک تقویم مدون برگزار شود. ان شاء الله این دوره تا اربعین حسینی به پایان خواهد رسید و در پایان به مادرانی که نمره قبولی را کسب کنند و حضور مستمری داشته باشند، گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.

سرفصل‌های این دوره آموزشی

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرفصل‌های این گارگاه مهارت افزایی شامل نقش مادران در تربیت فرزند، ویژگی کودکان زیر ۷ سال، هوش و خلاقیت، مدیریت رفتار های نامطلوب و خانواده و فرزند آوری است که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۹۲۶۴۷۷۰۵۱ تماس حاصل کنند.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین