عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۸۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر:
حجت الاسلام سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: همه آحاد مردم از تمامی اقشار می‌توانند با مراجعه به سامانه «میدان مطالبه گری» اقدام به اخذ مجوز نمایند.

عقیق:به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، در پی اعلام سیاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مواجهه با دولت منتخب مبنی بر اولویت «گشت ارشاد مسئولین»، حجت الاسلام سید علی خان محمدی سخنگوی این ستاد از همه آحاد مردم دعوت کرده تا با اخذ مجوز از سامانه «میدان مطالبه گری» در این امر مشارکت کنند.

حجت الاسلام خان محمدی در این باره اظهار داشت: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با احیای حقوق عامه و حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، امروز رویکرد عمده ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیگیری مطالبات مردم از مسئولان و مدیران به منظور احقاق حقوق آنها است.

وی افزود: بدون شک حرکت در این مسیر با مشارکت آحاد ملت و تشکل‌های مردم نهاد ممکن می‌شود و رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز حمایت همه جانبه از این حرکت‌های مردمی است. در واقع ستاد مکلف است که در جهت احیای حقوق عامه به نحو معنوی و حقوقی از همه مطالبه گران حمایت کند.

سخنگوی ستاد امر به معروف خاطرنشان کرد: بر این اساس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مسئله «گشت ارشاد مسئولین» برای گروه‌ها و تشکل‌های مردمی مجوز صادر می‌کند و همه آحاد مردم از تمامی اقشار می‌توانند با مراجعه به سامانه «میدان مطالبه گری» به آدرس http://motalebh.ir اقدام به اخذ مجوز نموده و از حمایت‌های همه جانبه ستاد در جهت احیای حقوق عامه و فریضتین امر به معروف و نهی از منکر بهره مند شوند.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین