عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
حاج احمد واعظی :
مجموعه های هیئتی و دینی که بهترین گروه ها در رعایت پروتکل ها بودند از برگزاری مراسم منع می شوند ولی مراکز گردشگری و تفریحی با بدترین شرایط رعایت پروتکل ها فعال هستند.

عقیق: حاج احمد واعظی ازمداحان سرشناس از تصمیمات غیر کارشناسی دولت گلایه کرد و با اذعان به حضور وپیشگامی تشکل های دینی و هیئت ها در مبارزه با کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی افزود: مردم از مواجهه غیرکارشناسی دولت با مجالس دینی و مراسم ماه مبارک رمضان گله دارند.

مسئول کانون مداحان کشور افزود : مجموعه های هیئتی و دینی که بهترین گروه ها در رعایت پروتکل ها بودند از برگزاری مراسم منع می شوند ولی مراکز گردشگری و تفریحی با بدترین شرایط رعایت پروتکل ها فعال هستند.
سفر به ترکیه و انتالیا علی رغم وضعیت قرمز منعی ندارد و با بلیط های ارزان مهیاست ولی سفر به کربلا که حتی وضعیت آن زرد هم نیست ممنوع شده است.
حاج احمد واعظی گفت : این تصمیم گیری های دوگانه و فله ای باعث بی اعتمادی بیشتر مومنین به ستاد و دولت خواهد شد هر چند که مجموعه های دینی نشان دادند که به تصمیمات ستاد کرونا احترام می گذارند و از آن تبعیت می کنند ولی از بی تدبیری آن گله مند هستند.

وی افزود ستاد کرونا و دولت در تصمیم گیری ها باید از متخصیصن و کارشناسان مسایل دینی نظر بگیرند و با مشورت اهالی دعا از فرصت ویژه رمضان بهره برداری شود . رهبر معظم انقلاب نیز در سال گذشته فرمودند "این بررسی را باید به کسانی سپرد که حقیقت و ضرورت دعا و توسل را درک می‌کنند آن وقت هر چه آن‌ها تصمیم بگیرند، بنده و همه مردم به آن عمل خواهیم کرد."

جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند تقویت ارتباط با خدا و بهره بردن از مناسک دینی است که باز هم با بی تدبیری این فرصت مبارک از دست می رود.

شایان ذکر است با نظر رییس جمهور همزمان با برقراری سفرهای تفریحی، تمامی مناسک دینی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع شده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
426
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
0
باسلام مي دانم نشر نمي دهيد و همين قدر هم برا نشر مسئول هستيد
اگر از الان سازمان و تبليغات و ديگر نهادهاي مربوط براي اربعين پيگير مسائل مربوط نباشند بعضي از اعوامل ستاد كرونا كه با زيارت و هيئت عنادورزي دارند نمي گذارند امسال هم به كربلا مشرف شويم
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین