عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مدیرعامل مجمع شاعران اهل‌بیت(ع) گفت: این مجمع با همکاری جمعی از شاعران و توسط بنیاد دعبل خزاعی، دیوان استاد سیدرضا موید را در ۳ جلد تهیه و مجوزهای لازم برای انتشار دریافت کرده و ان‌شاءالله تا نیمه ماه رمضان روانه بازار خواهد شد.

عقیق:جواد حیدری، مدیرعامل مجمع شاعران اهل‌بیت(ع) در گفت‌وگویی اظهار داشت: اشعار استاد سیدرضا موید به صورت پراکنده در کتب و انتشارات مختلف چاپ شده بود، اما این مجمع با همکاری جواد هاشمی متخلص به تربت، قاسم رستگار، روح‌الله موید، هادی جانفدا و ... از پنج سال قبل برای گردآوری اشعار استاد موید و انتشار دیوان، کمر همت بست.

وی با اشاره به اینکه تمام اشعار استاد از کتب و دفترچه‌های ایشان و همچنین سروده‌های جدید در خصوص حاج قاسم سلیمانی و ... در این دیوان آمده است، تصریح کرد: این کتاب ۲ هزار صفحه شده است که در سه جلد بنا بود در روز نیمه شعبان منتشر شود اما به دلیل طولانی شدن روند دریافت مجوز به تاخیر افتاد.

حیدری گفت: مجوزهای لازم این کتاب هم‌اکنون گرفته شده است و کتاب زیرچاپ است که ان‌شاءالله بعد از گذشت این تعطیلات در روزهای پیش‌روی چاپ انجام شود و تا نیمه ماه رمضان در بازار عرضه شود.

مدیرعامل مجمع شاعران اهل‌بیت(ع) در پایان خاطرنشان کرد: این کتاب در هزار نسخه توسط بنیاد دعبل خزاعی به چاپ خواهد رسید.

 

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین