عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت عنوان کرد:
رئیس جمهور گفت: امروز در بررسی‌ها دیدیم در دو استان موج چهارم کرونا شروع شده و اگر در برخی استان‌های دیگر هم رعایت نکنند وارد این موج می‌شوند.

عقیق:حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن تشکر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم گفت: امروز در بررسی‌ها دیدیم در دو استان موج چهارم شروع شده و اگر در برخی استان‌های دیگر هم رعایت نکنند وارد این موج می‌شوند.

رئیس جمهور تاکید کرد: هر وقت مردم عادی انگاری کردند با یک معضل بزرگی مواجه شدیم. در جلسه امروز گزارشی از شرایط استان‌ها داده شد. بنابراین در جلسه تاکید شد آن‌هایی که تستشان مثبت شد با همه توان از قرنطینه آنها مراقبت کنیم و این موضوع تخلف بزرگی است و به نوعی جرم است و باید برخورد جدی با آن‌ها شود. 

وی افزود: در دستورالعمل‌های ستاد ملی هیچ دوگانه‌ای وجود ندارد. هر کشوری که دچار مشکل است ما نسبت به آن کشور دستورالعمل‌هایی را اجرا می کنیم. حدود سی تا چهل کشور است که برای آن‌ها دستورالعمل‌هایی رعایت می‌وشد و فرقی بین کشورها نیست. 

روحانی با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان، بیان داشت: در مناطق آبی و زرد برگزاری مناسک مذهبی آزاد است و برای شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است اما برای شب‌های قدر وقت هست و تصمیم می‌گیریم. 

تعداد بازدید : 16
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین