عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
از ۱۶ تا ۲۲ اسفندماه؛
مراسم حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۶ تا ۲۲ اسفندماه با روضه‌خوانی مداحان از جمله نریمانی، تحویلدار، بنی فاطمی، حسینی‌نژاد، حیدرزاده، اسلام میرزایی و شیخ‌زاده برگزار می‌شود.

عقیق: محافل و مراسم مذهبی حرم مطهر بانوی کرامت در هفته آینده از ۱۶ تا ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۹ مصادف با ۲۲ تا ۲۸ رجب ۱۴۴۲ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور زائران و مجاوران دنبال می‌شود.
محافل معارفی قبل از نماز ظهر و عصر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا حسنی، حجت‌الاسلام مقداد تابش، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری، حجت‌الاسلام عباسی یزدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و حجت‌الاسلام والمسلمین وحید حجتی دنبال خواهد شد.
در محفل قبل از اذان مغرب و عشاء نیز از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌پور، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید حیدری‌فر، حجت‌الاسلام والمسلمین باستانی، حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری و حجت‌الاسلام والمسلمین سبزواری و در روز جمعه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین حسین آبادی به ایراد سخن خواهند پرداخت.
محافل سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز از شنبه تا جمعه با محوریت حجت الاسلام والمسلمین مهدی احدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی، حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون برگزار می‌شود.
همچنین به مناسبت شب شهادت امام کاظم علیه‌السلام در شب دوشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء احمد ولی و بعد از نماز نیز سید رضا نریمانی در حرم مطهر به روضه‌خوانی خواهند پرداخت و در روز شهادت قبل از نماز ظهر و عصر مراسم عزاداری با مداحی یاسین شیخ‌زاده و حسن حیدرزاده و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین بیگدلی و همچنین بعد از نماز نیز مراسم دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی واعظ و مداحی سید علی حسینی نژاد برگزار می‌شود.
صبح روز شهادت امام کاظم علیه‌السلام نیز مراسم خطبه‌خوانی خادمان با سخنرانی آیت‌الله سعیدی و مداحی عباس حیدرزاده دنبال می‌شود و قبل از نماز مغرب و عشاء سید علی حسینی‌تبار و بعد از نماز سید رضا نریمانی در جمع زائران و مجاوران حرم روضه‌خوانی خواهند کرد.
همچنین ویژه برنامه شام رحلت حضرت ابوطالب علیه‌السلام نیز چهارشنبه شب با مداحی سید رضا تحویدار و سید محسن بنی فاطمی برگزار می‌شود.
در روز پنج شنبه ۲۱ اسفندماه نیز هم‌زمان با عید سعید مبعث قبل از نماز ظهر و عصر مراسمی با مداحی محمد خرم‌فر و سید حسن گل‌ختمی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری شاهرودی دنبال خواهد شد.
در هفته آینده دعای کمیل با نوای عباس حیدرزاده، جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی، دعای ندبه با نوای حجت‌الاسلام روح‌الله بخشی و همراه با مداحی اسلام میرزایی قرائت خواهد شد.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین