عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۲۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
برای حاج علی خورشیدی دعا کنید
وضعیت عمومی او تا روز گذشته ثابت بوده اما شب گذشته وضعیتش ناپایدار می‌شود و تشنج می‌کند و در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرد. بر اساس تشخیص پزشک معالج، آقای خورشیدی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهر قم منتقل می‌شود.

عقیق : غلامرضا فلاح رئیس کانون شاعران آیینی و نماینده بنیاد دعبل خزایی در استان قم گفت : درباره آخرین وضعیت جسمانی این ذاکر اهل‌بیت (ع) گفت: حاج علی خورشیدی چهارشنبه هفته گذشته در خیابان تعادلش را از دست می‌دهد و به جهت وضعیت نامساعدی که داشته در بخش icu بیمارستان کامکار شهر مقدس قم بستری می‌شود.

وی ادامه داد: وضعیت عمومی او تا روز گذشته ثابت بوده اما شب گذشته وضعیتش ناپایدار می‌شود و تشنج می‌کند و در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرد. بر اساس تشخیص پزشک معالج، آقای خورشیدی به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) شهر قم منتقل می‌شود.

فلاح با بیان اینکه حاج علی خورشیدی بیش از 30 سال دعای توسل مسجد مقدس جمکران را قرائت می‌کرد، افزود: سابقه قرائت دعای توسل در این مسجد مقدس به بیش از 100 سال برمی‌گردد. هیئت امیرالمومنین (ع) شهر قم در دهه 50 مسئولیت برپایی دعای توسل در این مکان مقدس را برعهده گرفت. حاج علی خورشیدی نیز در سه دهه، مداحِ ثابت این مراسم بود.

رئیس کانون شاعران آیینی با اشاره به خاطرات این مداح پیشکسوت گفت: او به همراه جمعی از مداحان شهر قم در سال 1361 به محضر حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب رسیدند و در آن مراسم به اجرای برنامه پرداخت./ تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین