عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۷۱۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه همزمان با ایام‌الله دهه فجر با تعدادی از خانواده‌های شهدای فاطمیون در مشهد مقدس دیدار کرد و گفت: اگر اکنون حرم‌های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) پابرجا است، به برکت خون شهدای مدافع حرم است.

عقیق:آیت‌الله سیدابوالفضل طباطبایی، نماینده سابق ولی‌فقیه در سوریه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در ادامه سلسله دیدارها با خانواده‌های شهدای مدافع حرم، با خانواده پنج نفر از شهدای فاطمیون در مشهد مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمی آیت‌الله طباطبایی ضمن درود بر روان پاک شهدای اسلام، از زحمات و صبوری خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی کردند و با اشاره به مجاهدت‌های مدافعان حرم گفت: اگر اکنون حرم‌های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) پابرجا است، به برکت خون شهدای مدافع حرم است.

نماینده سابق رهبر انقلاب در سوریه در پایان این دیدارها اقلام متبرکی را از حرم‌های مطهر حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) به خانواده‌های شهدا اهدا کرد.

به گزارش فارس، آیت الله طباطبایی در دوران مسؤولیت خود در کشور سوریه علاوه بر دیدارهای مستمر با خانواده‌های شهدای مدافع حرم سوری در آن کشور، طی سفرهای خود به کشور ایران به طور مستمر با خانواده‌های ایرانی و افغانستانی مدافع حرم دیدار می‌کردند و هم اکنون نیز با تعدادی از خانواده‌های شهدا در استان‌های قم، مشهد و مازندران در ارتباط هستند.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین