عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
امام جماعت مسجد امام حسین(ع) شهر قدس گفت: جامعه هدف ما برای کمک‌رسانی در حوالی مسجد است که با کمک مردم و نمازگزاران آنان را شناسایی کردیم و بنا داریم در ایام شهادت حضرت زهرا(س) بسته ارزاق به نیت حاج قاسم میان آنان توزیع کنیم.

عقیق: حجت‌الاسلام محمدصالح عباس‌زاده امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهر قدس در گفت‌وگویی اظهار داشت: نمازگزاران و بسیجیان این مسجد با شیوع ویروس کرونا از حدود ۱۱ ماه گذشته در کشور برای کمک رسانی در بخش‌های مختلف به همسایگان اطراف مسجد به پا خواستند.

وی افزود: در ابتدا مانند تمام مراکز ضدعفونی و گندزدایی در دستور کار ما بود که بسیجیان سطوح مختلف را ضدعفونی کردند.

توزیع بسته ارزاق میان نیازمندان در ۱۱ ماه گذشته

عباس‌زاده با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی و ارزاق میان نیازمندان در مراحل مختلف گفت: در آخرین مرحله شب یلدا امسال ۵۰ بسته ویژه این ایام تهیه و میان نیازمندان توزیع شد. ما در طول این ۱۱ ماه در لبیک گویی به بیانات مقام معظم رهبری و رزمایش همدلی در مناسبت‌های مختلف با کمک مردم محله، بسته‌های معیشتی را تهیه و میان نیازمندان توزیع کردیم.

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) با اشاره به اینکه بنا داریم در ایام شهادت حضرت زهرا (س) برای ۱۰۰ خانواده نیازمند بسته معیشتی توزیع کنیم، گفت: این بسته‌ها به ارزش هرکدام ۲۰۰ هزار تومان دارای اقلام غذایی مختلفی است که ان شاء الله بتواند برای دو تا سه ماه نیازمندان کارگشا باشد. این بسته‌ها به نیت حاج قاسم سلیمانی میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع اقلام بهداشتی با تخفیف مقابل مسجد

وی گفت: توزیع بسته‌های بهداشتی مثل ماسک و مواد ضدعفونی کننده به صورت رایگان میان نیازمندان و همچنین با تخفیف قابل توجه مقابل مسجد برای مردم از روز اول در دستور کار است.

عباس‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: جامعه هدف ما برای کمک‌رسانی، در حوالی مسجد است که با کمک مردم و نمازگزاران آنان را شناسایی کردیم و اعلام داشتیم، هرکس نیازمندی را می‌شناسد به ما معرفی کند تا او را تحت پوشش قرار دهیم.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین