عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
مدیر ادارۀ ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از تولید نرم‌افزار «زینت علوی» ویژۀ ولادت با سعادت حضرت زینب (س) خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام‌ سیداحمد الحسینی مدیر ادارۀ ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی «نور» در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: این نرم‌افزار با عنوان "زینت علوی" به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت زینب (س) به صورت اندرویدی به همت شرکت نسیم شاخص اطلاعات نور (نشان) وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده است و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

وی افزود: این اثر با هدف آشنایی با سبک زندگی علمی و عملی حضرت زینب (س) در 8 سرفصل شاملِ: فضائل و مناقب، روز پرستار، مقالات، پرسش و پاسخ، شعر، معرفی کتاب، سخنرانی و نگارخانه به ارائه محتوا می‌پردازد.

مدیر ادارۀ ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی خاطرنشان کرد: از جمله مسائلی که در این نرم‌افزار بیان شده است، عبارت‌اند از: ذکر مقام و فضیلت‌های حضرت زینب (س)، درس‌هایی از زندگانی حضرت زینب (س)، پرستار در کلام رهبری، نقش احیاگر و زنده‌کننده پرستار، احکام پرستاری و آیین پرستاری در قاموس قرآن و عترت، ارائه مقالات منتشر شده با موضوعات گوناگون درباره سبک زندگی و سیره فردی و اجتماعی حضرت زینب (س)، پاسخ به سؤالاتی درباره مرقد حضرت زینب(س) در شام، حجاب حضرت زینب (س) و ...، ارائه اشعار مختلف فضائل و مراثی درمورد حضرت زینب (س)، معرفی کتب منتشر شده درباره حضرت زینب (س)، ارائه سخنرانی‌های مختلف دربارۀ شخصیت و عظمت حضرت زینب (س)، ولادت حضرت زینب (س) و ... .

حضرت زینب (س) ,


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین