عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۶۲۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
حجت‌الاسلام سیدرمضان منتظری، رزمنده دوران دفاع مقدس، پس از سال‌ها انتظار به دوستان شهیدش پیوست.

عقیق:حجت‌الاسلام سیدرمضان منتظری که در مبارزات مردم میهن عزیز ما در سرنگونی رژیم ستمشاهی و استقرار جمهوری اسلامی مشارکتی فعال داشت و پس از پیروزی انقلاب برای کسب معرفت و علوم دینی به تحصیل در حوزه علمیه پرداخته بود، دیروز پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

شهادت یکی از همرزمان شهید چمران+عکس

او که با شروع تحرکات ضدانقلاب برای تجزیه بخشی از غرب کشور، به همراه جمعی از رزمندگان به فرماندهی سردار رشید اسلام، شهید دکتر مصطفی چمران در غائله پاوه و پاکسازی این منطقه از کشور عزیزمان از لوث وجود ضدانقلاب وابسته به استکبار جهانی شرکت کرده بود، در این عملیات از ناحیه شکم و دست مجروح شد.

با شروع تجاوز دشمن بعثی به میهن اسلامی به جبهه‌ها شتافت و ابتدا در قالب ستاد جنگ‌های نامنظم تحت فرماندهی شهید دکتر چمران در عملیات شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد به عنوان آرپی‌جی‌زن مشارکتی فعالانه داشت و سپس در این منطقه مجروح شد.

این روحانی در بهمن ماه ۱۳۶۰ هنگام مراجعت از جبهه در تهران هدف ترور منافقین کوردل قرار گرفت که به رغم اصابت تیر به ناحیه شکم، با لطف الهی جان سالم به در برد تا دیگر بار در جبهه‌ها حضور پیدا کرده و به جانفشانی در دفاع از اسلام عزیز و کشور بپردازد.

این رزمنده دلاور سپس در دیگر جبهه‌ها حضور یافت و در عملیات‌های مختلف از جمله فتح خرمشهر، مسلم بن عقیل، والفجر مقدماتی، خیبر و مرصاد مشارکت کرد و سه بار دیگر از ناحیه نخاع، پا، ریه، سینه و کمر هدف ترکش، موج انفجار و حمله شیمیایی دشمن واقع و به افتخار جانبازی نائل آمد.

سالیان اخیر عمر بابرکت این عالم ربانی همراه با دوران بیماری بسیار پرمشقت ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس بود که این روحانی سرافراز روی تخت با صبر و شکیبایی آن را طی کرد و مقام والای صبر و شاکر بودن را از آن خود کرد تا اینکه در صبحگاه پنجشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۹ بال در بال ملائک گشود . روح بلندش به پرواز در آمد و در ملکوت اعلی به برادران همسر و دیگر بستگان و دوستان شهیدش پیوست.

مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد، ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب، همرزمان، ایثارگران و خانواده محترم ایشان به ویژه فرزندان و همسر فداکارش، از خداوند متعال برای روح آن سرباز سرافراز انقلاب و اسلام علو درجات و حشر با اولیاء الهی  و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت دارد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین