عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۷۰۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
مسئول گروه جهادی نورالرضا(ع) در گفت و گو با عقیق:
چند ساعتی از انتشار فیلمی تاسف برانگیز از تخریب خانه یک پیرزن در بندرعباس نگذشته بود که گروه جهادی هیئت نورالرضا (ع) تهران برای ساخت این خانه اعلام آمادگی کرد. مسئول این گروه جهادی در گفت و گویی با اشاره سابقه فعالیت های جهادی این هیئت آمادگی خود را برای ساخت خانه ای برای این خانواده اعلام کرد.

گروه جهادی نورالرضا(ع) در حال بررسی میدانی  عقیق: چند ساعتی از انتشار فیلمی تاسف برانگیز از تخریب خانه یک پیرزن در بندرعباس نگذشته بود که گروه جهادی هیئت نورالرضا (ع) تهران برای ساخت این خانه اعلام آمادگی کرد. مسئول این گروه جهادی در گفت و گویی با اشاره سابقه فعالیت های جهادی این هیئت آمادگی خود را برای ساخت خانه ای برای این خانواده اعلام کرد.

این اعلام آمادگی با استقبال بسیاری از مردم از جمله خیرین و دیگر گروه های جهادی و همچنین ارگان های انقلابی همراه شد.

زمین برای ساخت خانه فراهم شد

محمود مدینه نگاه مدیر گروه جهادی نورالرضا(ع) امروز در گفت و گو با  عقیق با اعلام اینکه از دیروز با هماهنگی مسئول بسیج سازندگی استان هرمزگان برای ارزیابی شرایط ساخت خانه وارد منطقه اسلام آباد بندرعباس و محل وقوع حادثه شدیم ، گفت : پس از بررسی آن منطقه متوجه شدیم علاوه بر خانواده مذکور ، چند خانواده دیگر نیز مشکلات مشابهی دارند و نیازمند کمک رسانی در زمینه ساخت مسکن مناسب هستند.

وی افزود : در همین رابطه جلسه ای را در استانداری هرمزگان داشتیم و مصوب شد مسکن و شهرسازی استان، زمینی دویست متری را برای ساختن خانه برای ین خانواده و سه خانواده دیگر در اختیار بسیج سازندگی استان و گروه جهادی نورالرضا (ع) قرار دهد و بنایی چهار واحده ساخته شود.
مسئول گروه جهادی نورالرضا(ع) گفت : با تامین زمین مورد نظر به زودی کلنگ احداث خانه را خواهیم زد و تا زمان ساخته شدن این خانه ، طبق هماهنگی انجام گرفته خانواده ای که منزلشان تخریب شده در محل مناسبی اسکان داده خواهند شد.

برای توجیه ظلم، کلیپ سازی کرده اند

وی در پایان افزود : متاسفانه از صبح امروز، کلیپی که کاملا مشخص است به صورت ناشیانه و با عجله تولید شده در حال پخش در فضای مجازی است که اثبات کند خانواده ای که منزلشان تخریب شده مشکلات مالی ندارند و دارای چند خانه هستند ، در حالی که ما با تحقیقات محلی متوجه شدیم همه موارد مطرح شده در آن کلیپ کذب بوده و برای توجیه آن برخود ظالمانه تهیه شده است.

برای مشارکت در فعالیت های جهادی هیئت نورالرضا(ع) برای ساخت چند خانه در مناطق محروم می توانید با شماره گیری کد دستوری
*۱*۷۰۰۷#
یا واریز به شماره کارت :
۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۹۲۱۹۸
به نام گروه جهادی نورالرضا علیه السلام
اقدام نمایید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین