عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
نتایج انتخابات درونی کانون مداحان در ۱۳ شهرستان استان تهران مشخص شد.

عقیق:انتخابات چهارمین دوره کانون مداحان استان تهران ۹ آبان‌‌ماه در برگزار شد تا تکلیف ۱۷ کانون شهرستان‌های تهران و اعضای آن‌‌ها مشخص شود. افراد منتخب در میان خود انتخاباتی برگزار کردند تا رئیس و نایب رئیس هر اداره مشخص شود. نتایج انتخابات کانون مداحان در ۱۳ شهرستان استان تهران مشخص هم‌اکنون مشخص شده است. 

در شهریار سیدساجدین موسوی، رئیس و جعفر حیدری نایب رئیس، در اسلامشهر مرتضی خانعلی رئیس و علی دادائی نایب رئیس، در ملارد محبوب قدسی رئیس و رضا رنجبرزاده نایب رئیس، در شمیرانات سعید ایوبیان رئیس و علی‌اکبر گودرزی نایب رئیس، در قرچک محمدتقی جلالی رئیس و محسن فریبرز نایب رئیس، در شهرری ابراهیم صدیق رئیس و محمدرضا بقائیان نایب رئیس، در ورامین احمد صدرایی رئیس و حامد کنگرلو نایب رئیس، در رباط کریم محمود نقدی رئیس و علیرضا خوب‌بخت نایب رئیس، در فیروزکوه حسن شجاع رئیس و سیدبابا حسینی نایب رئیس، در دماوند حسنعلی نوحی رئیس و علی افضلی نایب رئیس، در پردیس علیرضا نهادی رئیس و سجاد لطفی نایب رئیس، در جنوب شرق فاضل درخشان‌فرد رئیس و رسول پاک‌نیت‌راد نایب رئیس و در جنوب غرب منصور زمان‌شعار رئیس و سعید امن‌پور نایب رئیس شدند.

انتخابات درون کانونی ۵ اداره باقی‌مانده است که پس از برگزاری، نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد. البته انتخابات در شهرستان پاکدشت به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز برگزار نشده است، اما براساس اعلام مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با نهایی شدن روسای کانون‌های ادارات باقیمانده، انتخابات کانون مداحان استان تهران برگزار خواهد شد.

این انتخابات با حضور ۳۶ نفر از روسا و نایب رئیسان ادارات تهران و با حضور مداحان شاخص برگزار خواهد شد تا رئیس کانون مداحان استان تهران مشخص شود.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین