عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۵۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
یک عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) گفت: فرزندان تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش ما به دلایل متعددی دچار سوءتغذیه شده بودند و یا مادر خانواده شیرلازم برای تغذیه نوزادش را نداشت. بنابراین تصمیم گرفتیم شیرخشک به خانواده‌ها بدهیم.

عقیق: محمد نجفی از اعضای خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: فرزندان تعدادی از خانواده‌های زیر پوشش ما به دلایل متعددی دچار سوء تغذیه شده بودند که پزشک برای فرزند ۷ یا ۸ ساله خانواده، شیرخشک تجویز کرده بود و یا تعدادی از مادران نیز برای تغذیه نوزاد خود شیر نداشتند. با توجه به افزایش قیمت شدید شیرخشک در بازار تصمیم گرفتیم به این خانواده‌ها کمک‌رسانی کنیم.

وی افزود: در مجموع با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیون تومان ۱۴۴ قوطی شیر خشک و ۷۲ قوطی غذای کودک برای خانواده‌های نیازمند ورامین، داوودآباد، قلعه‌نو، تهران و ... تهیه و تقدیم این خانواده‌ها کردیم.

نجفی گفت: تعدادی از این خانواده به صورت هفتگی نیازمند شیرخشک هستند که ان شاء الله بتوانیم با کمک‌های دیگری نیازهای آنان را برطرف کنیم.

این عضو خیریه همدردی هیأت ریحانةالنبی(س) با بیان اینکه دو یتیم‌خانه در تهران زیر پوشش کمک‌های ما هستند، گفت: به مناسبت میلاد حضرت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) تهیه و توزیع ۲۲۰ بسته هدیه شامل چوب شور، پاستیل، کیک و بیسکوییت و ... و ۱۰۳ جفت کتانی پسرانه و دخترانه برای آنان با کمک‌های مردمی تهیه کردیم.

وی ادامه داد: بخشی از این بسته‌ها نیز به خانواده‌های نیازمند کرج، سعید آباد، شهرری، تهران و ورایمن اختصاص پیدا کرد که تمامی با کمک‌های مردمی تهیه و توزیع شد.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین