عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
هیئت رزمندگان اسلام ۲ ویژه‌برنامه‌ در حرم امام رضا(ع) و حرم امام خمینی(ره) به مناسبت آخرین روزهای ماه صفر برگزار می‌کند.

۲ ویژه‌برنامه هیئت رزمندگان اسلام در روزهای پایانی ماه صفرعقیق: امروز چهارشنبه 23 مهر و 26 ماه صفر است و به تدریج به روزهای پایانی این ماه عزیز می‌رسیم؛ ماهی که امسال به دلیل ویروس منحوس کرونا نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید مراسم سوگواری و عزاداری در سطح شهر و کشور با حضور پرشور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار کنیم اما خدا شاهد است که دل هر یک از مردم و دلدادگان حسینی، موکب و حسینیه‌ای بزرگ به وسعت عالم بود.

هیئت رزمندگان اسلام دو ویژه‌برنامه به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر درنظر گرفته است که اولین برنامه صبح روز جمعه 25 مهر با سخنرانی حجت‌الاسلام مسعود عالی و نوای حجت‌الاسلام اسلامی‌فر جمعه از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود.

این برنامه در حرم امام رضا علیه‌السلام بدون حضور جمعیت با همکاری گروه معارف اسلامی شبکه اول سیما برگزار می‌شود؛ قرار است مراسم قرائت دعای ندبه نیز از شبکه یک سیما به صورت زنده پخش شود.

دومین برنامه، مربوط به گرامیداشت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما‌السلام است. در این برنامه مصطفی سماواتی به قرائت زیارت پیامبر(ص) از راه دور در حرم امام خمینی(ره) می‌پردازد. این برنامه جمعه 25 مهر ساعت 11 صبح بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود که البته به طور زنده از شبکۀ دوم سیما نیز پخش خواهد شد.

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین