عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری:
معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: به جهت رعایت سلامت هموطنان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، امسال میزیان زائران پیاده بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر نیستیم.
امسال میزبان زائران پیاده بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر نیستیمعقیق:نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه امسال میزبان زائران پیاده بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر نیستیم، گفت: مجموعه شهرداری مشهد به دلیل محدودیت‌های موجود ناشی از شیوع کرونا، به دستور ستاد مقابله با این ویروس از ارائه خدمات به زائران و مجاوران معذور است. همچنین امسال در زمینه استقبال، پذیرایی، ارائه خدمات رفاهی و اسکان هیچ اقدامی صورت نمی‌گیرد و تنها یک "گذر سلامت" در عرصه میدان شهدا برپا خواهد شد.

او در خصوص  "گذرسلامت" افزود: ۱۰ غرفه در میدان شهدا جهت ارائه خدمات بهداشتی و پایش سلامت و همچنین خدمات فرهنگی با همکاری تشکل‌های مردمی برپا می‌شود.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با اشاره به تشکیل "کمیته ستاد دهه آخر صفر" ادامه داد: به منظور فضاسازی مناسبتی در این دهه، با همکاری شهرداری منطقه ثامن، معبر حسینی در این منطقه ایجاد می‌شود.

شالچیان بیان کرد: در این ایام تلفن خدمات گردشگری و زیارت شهرداری مشهد به شماره ۰۵۱ - ۳۱۳۵ از ساعت ۷:۳۰ الی ۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات مجاوران و زائران احتمالی است و مراکز راهنمای زائر شهرداری نیز با افزایش ساعت کاری بصورت دوشیفت به ارائه خدمات و پاسخگویی می‌پردازند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین