عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۵۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
به یاد مرحوم ثابت‌ قدم؛
شیخ حسین ثابت ‌قدم، به شهادت هم‌حجره‌ای‌هایش، همواره حامی طلاب و خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند بود و از هیچ راهی برای کمک به آنها دریغ نمی‌کرد.

همچون نامش که «حسین» بود، حسینی شد و رفتعقیق:حجت‌الاسلام ثابت‌قدم، متولد ۱۳۶۵ و تربیت یافته مکتب اهل‌بیت(ع) در مسجد ولایت اهواز بود که سال ۱۳۸۲ وارد مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز شده و پس‌ازآن به حوزه علمیه قم رفته و مجدداً پس از طی مسیر علمی، به اهواز آمده و وارد مدرسه علمیه امام خامنه‌ای می‌شود.

او به شهادت هم‌حجره‌ای‌هایش، همواره حامی طلاب و خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند بود و از هیچ راهی برای کمک به آنها دریغ نمی‌کرد. شیخ حسین، سنتی حسنه را در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای پایه‌گذاری کرد که همچنان اثر وضعی آن در میان طلاب و خانواده‌هایشان مشاهده می‌شود.

حجت الاسلام ثابت قدم، از برگزارکنندگان مراسمات حضرت سیدالشهداء(ع) و به گواه دوستانِ هم مسجدی، فعالیتی مخلصانه جهت باشکوه برگزار شدن این جلسات دینی و مذهبی داشت. شیخ حسین با علاقه و مطالعه ی دقیق  در عرصه تبلیغ در محافل خانگی و منابر حاضر می‌شد و از بیان خود جهت نشر معارف آل الله استفاده می‌کرد.

وی بسیار خوش‌رو و خوش‌خنده بود و کمتر کسی سراغ دارد که عصبانیت را در چهره او دیده باشد. به‌تصریح دوستان و آشنایانش وی در جریان مواسات و کمک مؤمنانه، خدمت صادقانه می‌کرد تا اینکه خود نیز به ویروس کرونا مبتلا شد و درنهایت نیز، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

همچون نامش که «حسین» بود، حسینی شد و رفت

او که «ثابت‌ قدم» راهِ حسین بود آخر...

 

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین