عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۴۰۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) برای هفتمین سال متوالی توسط هیأت نورالشهدا در کلکچال و تپه‌ نورالشهدا برگزار می‌شود.

عقیق:مراسم عزاداری هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) برای هفتمین سال متوالی توسط هیأت نورالشهدا در کلکچال و تپه‌ نورالشهدا برگزار می‌شود.

در این برنامه که هرساله به مناسبت هفتمین روز شهادت امام حسین(ع) برگزار می‌شود، عزاداران ابتدا ساعت ۸ صبح در ایستگاه سه کلکچال دعاخوانی و مرثیه‌سرایی می‌کنند، سپس ساعت ۸:۳۰ دسته عزاداری به سمت تپه نورالشهدا حرکت می‌کند. در نهایت ساعت ۹:۳۰ دسته عزاداری در جوار شهدای گمنام حضور پیدا می‌کند که قرائت زیارت عاشورا، رویاتگری، عزاداری و سینه‌زنی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این زمان است. پایان این مراسم ساعت ۱۱ خواهد بود.

این مراسم امسال فردا جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می‌شود که هیأتی‌ها برای رفاه حال عزاداران وسایل حمل و نقل عمومی از چهارراه قدس روبروی متروی تجریش ابتدای خیابان دربند با هزینه: رفت و برگشت ۲۴ هزار تومان در نظرگفته‌اند که ساعت ۷:۳۰ حرکت خواهد کرد. برای ثبت‌نام جهت استاده از این وسایل، باید نام و نام خانوادگی و تعداد نفرات به شماره ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۴۴۱ ارسال شود.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین