عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۸۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹
آنچه امروز بیش از پیش ما را به پیروزی در این کارزار امیدوارتر می‌کند حضور فرشتگانی است که به دور از هیاهوی رسانه‌ها آتش به اختیار در حال خدمت‌رسانی به پشت جبهه‌ها هستند.

عقیق:هنوز زمزمه شعارهای دوران دفاع مقدس طنین‌انداز است و هنوز جنگ ادامه دارد. ویروس کرونا چند وقتی است که میهمان شوم و ناخوانده کشورمان است. در کوچه و بازار، کوی و برزن و حتی در صمیمانه‌ترین اجتماعات و در پستوی خانه‌ها نیز رخنه کرده است. مبارزه با دشمنی که در سکوت و سکون مطلق قربانیانش را غافلگیر می‌کند، مشارکتی می‌طلبد جهاد‌گونه و همگانی. آنچه امروز بیش از پیش ما را به پیروزی در این کارزار امیدوارتر می‌کند حضور فرشتگانی است که به دور از هیاهوی رسانه‌ها آتش به اختیار در حال خدمت‌رسانی به پشت جبهه‌ها هستند.

رزمنده‌های دیروز جبهه‌ها که عمری را پشت خاکریز دشمن بعثی گذارندند، حالا در سنگر هیئت و در لباس مدافعان سلامت با عشق خدمت به همنوع در حال خدمت به مردم سرزمین‌شان هستند. عزیزانی که تمام ظرفیت کاری خود و هیئت‌شان را به تولید ماسک‌های اختصاص داده‌اند.

رزمنده‌های دیروز جبهه‌ها که عمری را پشت خاکریز دشمن بعثی گذارندند، حالا در سنگر هیئت و در لباس مدافعان سلامت با عشق خدمت به همنوع در حال خدمت به مردم سرزمین‌شان هستند. عزیزانی که تمام ظرفیت کاری خود و هیئت‌شان را به تولید ماسک‌های اختصاص داده‌اند.

روز گذشته با دعوت آقای لشگری مدیر گروه جهادی عماریّون به کارگاه تولید ماسک هیئت رزمندگان گردان عمار رفتیم، محیطی صمیمی که تعدادی از رزمنده‌ها با تلاشی جهاد‌گونه در حال تلاش برای دوخت ماسک و دستکش با مرغوب‌ترین پارچه برای مبارزه با کرونا ویروس هستند.

لشگری مدیر کارگاه جهادی قرارگاه عماریون گفت: این هیئت سال‌های 1361 در مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی، راه‌اندازی شد و برخی از پایه‌گذارانش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. جلسات هیئت از همان موقع تا هم‌اکنون که بیش از 35 سال از آن می‌گذرد ، پابرجاست.

 

 

مدیر کارگاه جهادی قرارگاه عماریون گفت: بیش از 80 درصد دوستان در این کارگاه، رزمندگان دفاع مقدس‌اند. این دوستان هیچ‌وقت از احساس مسئولیت شانه خالی نکردند و به فرامین رهبر انقلاب گوش دادند. آنها در قضیه سیل و زلزله حضور فعالی داشتند. بیش از 4 سال است که با موکب حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف بزرگترین موکب را به خود اختصاص دادند. امروز هم که بحث ویروس منحوس پیش آمد باز بر خود فرض دانستیم که ورود پیدا کنیم و با امکانات و مواد اولیه منابع آن تماماً  توسط خیران  تأمین می‌شود، کارگاه را راه‌اندازی کنیم.

لشگری اضافه کرد: روزانه بیش از 10 هزار ماسک در این کارگاه تولید می‌شود. طرح تولید ماسک n95 هم از فردا کلید خواهد خورد. ماسک‌های تولید شده اغلب به نقاط محروم و بیمارستان‌ها ارسال می‌شود. تعدادی از آنها نیز به سپاه تهران داده می‌شود تا در مراکز مد‌نظر توزیع شود. پک‌های حاوی محلول ضدعفونی دست و دستکش یک‌بار مصرف و ماسک را نیز به مراکز درمانی و آسایشگاه سالمندان و نقاط محروم ارسال می‌کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین