عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲
مسئول هیأت نوالرضا(ع) گفت: این هیأت ۵ سال است، با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، توزیع سبد کالا را برای ۵۰۰ خانواده نیازمند در دستور کار دارد که امسال سبد کالایی به ارزش ریالی ۴۰۰ هزار تومان برای آنان درنظر گرفته شده است.

عقیق:محمود مدینه‌نگاه مسئول هیأت نوالرضا(ع) در گفت‌وگویی اظهارداشت: این هیأت ۵ سال است، با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، توزیع سبد کالا  ویژه این ماه را برای خانواده‌های نیازمند و روزه‌دار در دستور کار دارد.

۵۰۰ خانواده نیازمند جامعه هدف ۵ ساله هیأتی‌ها

وی افزود: ۵۰۰ خانواده نیازمند و روزه دار در تهران و اطراف تهران شناسایی شدند که هرساله در ابتدای این ماه با مدد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و همراهی مردم و خیرین، سبدکالا برای آنان تهیه و توزیع می‌کنیم.

تهیه سبد ارزاقی ۴۰۰ هزار تومانی ویژه نیازمندان

مدینه‌نگاه گفت: امسال سبد کالای در نظر گرفته شده دارای ارزش ریالی ۴۰۰ هزار تومان و شامل؛ گوشت گوسفندی نیم کیلو، برنج ۱۰ کیلو، روغن  ۱.۵ لیتری ۲ عدد،‌ رب ۱ کیلویی ۱ عدد،‌ مرغ منجمد ۲ عدد، تن ماهی ۲ عدد، خرما ۱ بسته، قند ۱ کیلو ، شکر ۱ کیلو، چای ۱ بسته، پنیر ۱ بسته، ماکارانی ۲ بسته، سویا ۲ بسته،‌ عدس یک کیلو،‌ لپه یک کیلو است و باتوجه به این مهمان ناخوانده منحوس نیز اقلام بهداشتی مانند محلول ضدعفونی دست و سطوح و ماسک نیز در آن‌ها قرار خواهد گرفت.

فیلمی از تهیه و توزیع این سبد‌های کالا میان نیازمندان را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 13

مسئول هیأت نوالرضا(ع) گفت: هم‌اکنون در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تکمیل این سبدهای کالا هستیم و این ارزاق طی هفت رو نخست ماه مبارک رمضان به دست این نیازمندان خواهد رسید.

 

وی تصریح کرد: این سبدهای کالا برای حفظ شأن و منزلت این خانواده‌های آبرومند بعد از ساعت ۱۲ شب در خانه‌های آنان تحویل خواهد شد.

 

برپایی موکب سلامت توسط هیأتی‌ها

مدینه‌نگاه با اشاره به فعالیت‌های این هیأت در راستای مبارزه با ویروس کرونا به برپایی موکب سلامت، در ابتدای شهرک شهید محلاتی تهران اشاره و تصریح کرد: در این موکب به صورت روزانه ماسک، محلول ضدعفونی و دستکش میان مردم توزیع شد، زیرا متاسفانه این روزها دسترسی به این اقلام بسیار سخت است و تلاش داریم به این واسطه مشکل را برطرف کنیم.

 

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین