عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۷۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴
مسئول فرهنگی مسجد الله در غرب تهران گفت: این مسجد کمک به بهزیستی شهر قدس و محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست و سالمندان را در دستور کار قرار داد که در این راستا ۲۰۰ بسته کالای غذایی و بهداشتی میان آنان توزیع شد.

عقیق:محمدامین نجفیان، مسئول فرهنگی مسجد الله در غرب تهران در گفت‌وگویی اظهار داشت: در اسفندماه ستاد ستاد مدافعان سلامت محلات بیمه، اکباتان و آپادانا با محوریت این مسجد ایجاد شد که در روزهای نخست به ضدعفونی معابر، فروشگاه‌ها، مجتمع‌های تجاری و مسکونی، ایستگاه‌های مترو و پمپ بنزین‌ها پرداختیم.

وی افزود: در گام دوم روزانه یک تانکر ۱۰۰۰ لیتری از مواد ضدعفونی کننده در کنار مسجد فراهم کردیم که اهالی محل با حفظ مقررات بهداشتی، مواد لازم خود را در بطری پر می‌کردند.

توزیع سبد کالا غذایی و بهداشتی میان نیازمندان اطراف تهران

نجفیان با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی از سوی این مسجد میان نیازمندان تصریح کرد: در مجموع ۶۰۰ سبدکالا غذایی و بهداشتی میان محرومان و نیازمندان شهریار، قلعه حسن خان و کوره پزخانه‌ها توزیع کردیم.

مسئول ستاد مدافعان سلامت محلات بیمه، اکباتان و آپادانا تهران با اشاره تولید آبمیوه طبیعی از سوی این ستاد برای بیماران کرونایی و کادر درمانی بیمارستان‌ها گفت: یکی دیگر از اقدامات این مسجد کمک به بهزیستی شهر قدس و محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست و سالمندان بود که در این راستا باتوجه به وضعیت بسیار بدی که آن‌ها داشتند، ۲۰۰ بسته کالا غذایی و بهداشتی میان آنان توزیع کردیم.

وی افزود: راه‌اندازی کاروان امید در جشن‌های شعبانیه، برگزاری هیأت مجازی جهت قرائت دعای کمیل و توسل از دیگر برنامه‌های ما در این ایام بوده است.

نجفیان از تولید ماسک توسط بانوان مسجدی خبرداد و گفت: در مجموع تاکنون ۵ هزار ماسک توسط بانوان مسجدی در منازل دوخته شده است که برای توزیع به بیمارستان‌های تهران ارسال کرده‌ایم.

مسئول فرهنگی مسجد الله در پایان خاطرنشان کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون رزمایش مواسات و کمک به نیازمندان در ماه رمضان، برنامه‌ریزی برای کمک‌رسانی به ۵۰۰ خانواده را در دستور کار داریم که هم‌اکنون در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستیم.

منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین