عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۶۰۲
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷
هیأت رزمندگان اسلام پویش ملی «جهادگران سلامت» را با هدف مبارزه با بیماری کرونا در سراسر کشور ایجاد کرده است.

عقیق:علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام با اشاره به راه‌اندازی پویش ملی «جهادگران سلامت» اظهار داشت: این پویش با هدف انجام فعالیت‌های متنوعی مانند ضدعفونی و گندزدایی معابر، اماکن عمومی، مساجد، بقاع متبرکه و … . همچنین توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی به عموم مردم، تولید اقلام بهداشتی همانند ماسک، لباس یکسره یکبار مصرف و ... طراحی شده است. 

 

وی با اشاره به اینکه ضمن فراخوان کلیه نیروهای جهادی از مجموعه‌های مرتبط، به امکان سنجی توان بالقوه در این رابطه خواهیم پرداخت، تصریح کرد: هیأت رزمندگان دارای ۱۰۰۰ شعبه استانی است که برای اجرای پویش، این شعب فعال خواهند شد.

مداحی اضافه کرد: مردم و خیرین برای کمک به این پویش و بسیج همگانی هیأتی‌ها می‌توانند کمکهای نقدی برای تولید ماسک، تهیه مواد ضدعفونی و سایر اقلام بهداشتی جهت مبارزه با ویروس کرونا را به شماره کارت بانک انصار ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۶۴۳۸۰۵۳ به نام هیأت رزمندگان اسلام و یا سامانه ۷۸۰ با کد #۱۳۱۴*۷۸۰* واریز کنند.

 

مدیر ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام مورد حمایت مداحان، سخنران و هیأت‌های مذهبی نیز قرار گرفته است و بناست از ظرفیت این عزیزان نیز برای هرچه بهتر تجهیز شدن جهت مقابله با ویروس کرونا بهره‌برداری شود که اخیراً نیز در شب میلاد امیرالمؤمنین (ع) حاج محمدرضا طاهری مداح اهل بیت (ع) این پویش را معرفی و مورد حمایت قرار داد.

فیلم سخنان محمدرضا طاهری در این خصوص را اینجا ببینید:

تعداد بازدید : 8

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین