عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۴۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
مدیر دفتر آیت‌الله نوری همدانی گفت: این مرجع عظام تقلید اجازه دادند در صورت نیاز نصف سهم مبارک امام (عج) برای درمان،‌ جلوگیری از شیوع و رسیدگی به خانواده‌های مبتلا به بیماری کرونا و درگذشتگان آن مصرف شود.

عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین شمس، مدیر دفتر آیت‌الله نوری همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس با اشاره به اختصاص نصف سهم امام (عج) برای مقابله با ویروس کرونا از سوی این مرجع تقلید بیان داشت: در جریان شیوع بیماری کرونا آیت‌الله العظمی نوری همدانی، ضمن دعا برای شفا همه بیماران، بیان مؤکد مبنی بر عمل به دستورات پزشکی و رعایت بهداشت داشتند.

به امام زمان (عج) متوسل شوید

وی افزود: این مرجع تقلید برای رفع این بلا و بیماری از کشور توصیه به تلاوت قرآن کریم، خواندن ادعیه و توسل به پیامبر اکرم (ص) و حضرات معصومین (ع)، خاصه وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (عج) کردند.

اختصاص نصف سهم امام برای بیماران کرونایی

مدیر دفتر مدیر دفتر آیت‌الله نوری همدانی ابراز داشت: همچنین آیت‌الله نوری همدانی اجازه دادند در صورت نیاز، نصف سهم مبارک امام (عج) برای درمان،‌ جلوگیری از شیوع و رسیدگی به خانواده‌های مبتلا به بیماری کرونا و درگذشتگان آن مصرف شود.

تا حد ممکن باید غسل و کفن صورت گیرد 

وی ادامه داد: با این وجود معظم له در پاسخ به استفتاء تدفین و غسل اموات این بیماران بیان داشتند تا حد ممکن باید غسل و کفن صورت گیرد و حتماً نماز خوانده شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین