عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۱۲۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
مسئول هیأت شهدای گمنام گفت: این هیأت در ابتدای هر ماه قمری اعلام کرده است که هر نفر ۲۰ هزار تومان صدقه برای تهیه مرغ جهت کمک به نیازمندان ارائه کند که درمجموع حدود ۴ تن مرغ تهیه می‌شود.

عقیق:جواد پاسبانیان، مسئول هیأت شهدای گمنام با اشاره به کمک‌رسانی‌های ماهیانه این هیأت به نیازمندان تهران اظهارداشت: این هیأت ، براساس سفارش صورت گرفته از سوی انبیاء الهی مبنی ارائه صدقه در ابتدای هر ماه قمری اقدام به جمع‌آوری صدقات مردمی برای تهیه مرغ جهت کمک به نیازمندان می‌کند.

با ۲۰ هزار تومان در کمک به نیازمندان سهیم شوید

وی افزود: براساس این طرح، اعلام شده است که هر نفر ۲۰ هزار تومان صدقه برای تهیه مرغ جهت کمک به نیازمندان ارائه کند که در مجموع حدود ۴ تن مرغ برای کمک به نیازمندان ماهیانه تهیه می‌شود.

۴۰۰ خانواده زیر پوشش هیأت

پاسبانیان تصریح کرد: این هیأت با کمک عوامل خود در هر منطقه و محدوده تهران، ۴۰۰ خانواده را شناسایی کرده است که به‌صورت ماهانه زیر پوشش قرار می‌گیرند.

مسئول هیأت شهدای گمنام اضافه کرد: در این طرح برنامه‌ریزی شده است تا به خانواده‌های دارای بیش از ۳ عضو دو مرغ ارائه شود که هر ماه با توجه به میزان کمک‌های مردمی، تعداد بیش‌تری مرغ تهیه و به حتی به خانواده‌های بیش‌تری نیز ارائه می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روایتی از امام على (ع) داریم: «کَفِّروا ذُنوبَکُم وَ تَحَبَّبوا اِلى‏ رَبِّکُم بِالصَّدَقَةِ وَ صِلَةِ الرَّحِمِ؛ با صدقه و صله رحم، گناهان خود را پاک کنید و خود را محبوب پروردگارتان گردانید» هیأت ما نیز در هر ماه به نیت یکی از معصومین (ع) این کمک‌ها را ارائه می‌کند که در ماه رجب این کمک‌ها با نیت سلامتی امام زمان (عج) تهیه می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۴۰۵*۷۸۰* کمک‌رسانی کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین