عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۱۰۲۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

عقیق: کتاب اسوه برتر تربیت با موضوع شبک زندگی اسلامی و نقشه راه تربیت فاطمی به قلم دکتر سید علی قریشی توسط موسسه قدیم الاحسان منتشر شد.

کتاب اسوه برتر تربیت به قلم دکرت سید علی قریشی منتشر شد

در مقدمه این کتاب آمده است:

یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رساندن زنان به جایگاه و منزلت واقعی آنان است یکی از علل پیدایش انقلاب نیز بر مبنای دیدگاه غلط رژیم سابق نسبت به زنان بود که فقط آنان را ابزاری برای خوش گذرانی ها و هوس بازی های خود می‌دانستند. از همان ابتدای ورود اسلام به عرضه گیتی پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله رسالت داشت که دیدگاه غلط مبنای عرب و دیگر امم از نسبت به دختران خود روشنگری کند و آنان را از زنده به گور کردن دختران منع کنند و ارزش واقعی زنان به عنوان مربیان واقعی جامع و فرهنگ سازان اصلی جامعه را بیان کند و این را همگان به صورت عملیاتی و در جزء به جزء زندگانی روزمره پیامبر صلی الله علیه وآله و دختران گرامی شان حضرت زهرا سلام الله علیها مشاهده می کنند. این تحقیق درصدد آن است که با بررسی ابعاد مختلف زندگی حضرت زهرا الگوی عملیاتی از این رفتار را بر همگان اعم از عرب و عجم مسلمان و غیرمسلمان زنان و مردان همه عالم ارائه کند.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به انتشارات موسسه قدیم الاحسان به نشانی تهران ، میدان قیام ، بلوار قیام ، نبش خیابان مشهدی رحیم پلاک 43 مراجعه یا با شماره 02133546631 تماس حاصل نمایند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین