کد خبر : ۱۰۸۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

حل مشکل بلیط برگشت زائران اربعین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به نظارت و بازرسی از ۲۱ شرکت و آژانس هوایی گفت: تنها مشکل موجود در بررسی‌ها و نظارت‌های انجام شده آن بود که برای بازگشت زائران، بلیط وجود نداشته است.

عقیق:یدالله صادقی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی‌ها از شرکت‌های هواپیمایی همزمان با اوج‌گیری سفرهای اربعین حسینی اظهار کرد: در روزهای اخیر ۲۱ شرکت و آژانس هواپیمایی مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته‌اند و خوشبختانه با پیگیری سازمان هواپیمایی مشکلی در خصوص گرانفروشی و عدم رعایت نرخ‌های مصوب وجود نداشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: تنها مشکل موجود در بررسی‌ها و نظارت‌های انجام شده آن بود که برای بازگشت زائران، بلیط وجود نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: ظاهرا بازه زمانی در نظر گرفته شده برای عملیات اربعین تنها ۳ روز بوده و از همین رو در مکاتبه با سازمان هواپیمایی کشوری از آن‌ها درخواست کردیم که یا زمان ۳ روزه در نظر گرفته شده را افزایش دهند و یا تعداد پروازها را بیشتر کنند.

 

منبع:خبرآنلاین


ارسال نظر
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین