عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۸۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
وقتی شرط ازدواج، اسلام آوردن می شود
دخترخانم، وقتی برای ادامه نحصیل، به قلب اروپا می رود، به عشق امام حسین(علیه السّلام) شله زرد نذری پخش می کند و پس از آشنایی با پسر مورد علاقه اش، شرط ازدواج شان را شیعه شدن او قرار می دهد. حالا، خود را برای پیاده روی اربعین آماده می کنند.

عقیق:  دخترخانم، وقتی برای ادامه نحصیل، به قلب اروپا می رود، به عشق امام حسین(علیه السّلام) شله زرد نذری پخش می کند و پس از آشنایی با پسر مورد علاقه اش، شرط ازدواج شان را شیعه شدن او قرار می دهد. حالا، خود را برای پیاده روی اربعین آماده می کنند.

«زهرا رُژدام» برای تحصیل، به قلب اروپا، یعنی ایسلند می رود. او اما برخلاف خیلی ها، نه تنها دست از آیین و اعتقادش نمی کشد، که در خیابان های ایسلند، برای سیدالشهداء(علیه السّلام) شله زرد نذری پخته و بین مردم پخش می کند و روز به روز، بیشتر به اسلام و اهل بیت عشق می ورزد.

او در زمان تحصیل، با پسری بنام «اِدمُونداس بُوبلایتِس» آشنا می شود که یک دل نه، صد دل به هم عشق می ورزند، اما پسر، مسلمان نبوده و تنها شرط زهرا برای ازدواج، اسلام آوردن او می شود. ادموند، با کمک زهرا و علاقه ی وافر خودش، با دین اسلام و مذهب شیعه آشنا شده و اسلام می آورد.


سرانجام در بیست و پنجمین روز از مردادماه سال جاری و همزمان با میلاد امام هادی(علیه السّلام)، «زهرا» و اِدموند که با اسلام آوردنش، نام «محمد» را برای خود انتخاب کرده، در محضر حجت الاسلام و المسلمین توحیدلو، خطبه ی عقد این زوج تازه مسلمان، خوانده می شود و ساده و بی آلایش، این زوج جوان، زندگی خود را آغاز می کنند.


جاذبه ی اسلام، محبت حضرت حسین(علیه السّلام) مرز نمی شناسند! نوری است که وقتی بر دل ها بتابد، هدایت الهی را دربر دارد و عشق را به انسان هدیه می دهد.

این روزها، زهرا و محمد که دلباخته ی عشق اهل بیت(علیهم السّلام) هستند، خود را برای شرکت در پیاده روی اربعین آماده می کنند.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین