عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۷۲۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
حجت الاسلام خاموشی:
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت حسین آهی، وی را یکی از صالح‌ترین پرچمداران عرصه ادبیات آیینی برشمرد.

عقیق:درپی درگذشت ادیب و شاعر گرانقدر مرحوم حسین آهی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

در پیام حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی آمده است:

فقدان شاعر و ادیب برجسته و پیشکسوت انقلاب اسلامی مرحوم مغفور حسین آهی بر دوستداران ادبیات آیینی و علاقمندان انقلاب خبری تلخ و ناگوار بود. مرحوم آهی حقاً یکی از صالح‌ترین پرچمداران این عرصه بود که در دامان معارف اصیل دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی بالید و رشد کرد و با قلم و بیان شیوای خود خدمات فراوانی به انقلاب و کشور عرضه کرد. امروز ادیب انقلاب به قافله‌ ادیبان سفر کرده پیوسته و جامعه فرهنگی و ادبی ایران در غم فقدان یکی از ارجمندترین‌هایش به سوگ نشسته است؛ اما همه می‌دانیم که او رفته است تا حیات راستینش را در سرای جاوید آغاز کند، که جاودانگی بزرگ‌ترین پاداش مردان بزرگی همچون اوست.

اینجانب درگذشت جانکاه این ادیب عزیز و چهره برجسته شعر انقلاب اسلامی را به جامعه ادبی کشور و به‌خصوص خانواده معزز آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند رحمان و رحیم برای روح بلند آن عزیز رحمت و مغفرت الهی و رضوان حضرتش را مسئلت دارم.

سیدمهدی خاموشی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین