عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۴۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
مسئول غرفه جمکران ضمن اشاره بازدید رهبر انقلاب از انتشارات این غرفه گفت: رهبر انقلاب در بازدید از غرفه انتشارات جمکران سراغ کتاب آقای کرمیار را گرفتند و فرمودند «نامیرا» کتاب خوبی است.

کتابی که رهبر انقلاب از آن تمجید کردند+عکسعقیق:صمدی مسئول غرفه انتشارات کتاب جمکران در گفت‌وگویی ضمن اشاره به بازدید رهبر انقلاب از غرفه این انتشارات اظهار داشت: در این بازدید محضر رهبر انقلاب عرض کردم که ما انتشارات مهدوی هستیم و ۲۵۰ اثر با این موضوع داریم و طی سال‌های اخیر در حوزه رمان و داستان کودک و نوجوان ورودهای خوبی داشتیم.

وی افزود: در این بازدید کتاب «نخل و نارنج» آقای یامین‌پور و «مستوری» آقای صادق کرمیار را معرفی کردم که رهبر انقلاب فرمودند آقای کرمیار کتاب‌های داستانی دیگری هم دارد که بنده عرض کردم «درد» و «نامیرا» دو اثر دیگر ایشان است. مقام معظم رهبری فرمودند نامیرا کتاب خوبی است.

صمدی گفت: حسن یوسف و ۶۰ پرسش اعتقادی کتاب‌هایی هستند که برای کودکان و نوجوانان آماده شده است اما کتاب «العرف الوردی فی اخبار المهدی» جلال‌الدین سیوطی را خدمت ایشان معرفی کردم که سؤالات و احادیث اهل سنت در حوزه مهدویت است. اما ایشان روی کتاب «العبقری الحسان فی احوال مولانا صاحب الزمان» علامه نهاوندی تاکید کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین