عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۱۵۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان با بیان اینمه هنوز پرداخت تسهیلات بانکی برای عتبات دانشگاهیان برقرار نشده است، گفت: در حال مذاکره برای از سرگیری ارائه تسهیلات برای اعزام دانشگاهیان به عتبات هستیم.

عقیق:بیستمین دوره سفر عتبات دانشگاهیان در حال طی شدن است و تا اواسط اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

یکی از مشکلاتی که برای زائران عتبات دانشگاهیان از اواخر سال گذشته ایجاد شد، عدم تخصیص تسهیلات برای اعزام به این سفر معنوی بود؛ به طوری که دانشجویان نمی‌توانستند از وام‌های بانکی برای سفر به عتبات استفاده کنند.

حجت‌الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به پیگیری‌ها برای تخصیص اعتبارات به دانشگاهیان، اظهار داشت: با توجه به اتمام اعتبار ما در سال گذشته، امکان ارائه تسهیلات به دانشگاهیان فراهم نشد.

وی از مذاکرات با بانک ملت به منظور از سرگیری تسهیلات بانکی به دانشگاهیان خبر داد و گفت: در حال مذاکره و تلاش هستیم تا به زودی‌ دانشگاهیان از تسهیلات بهره‌مند شوند که با توجه به روند اداری هنوز زمان قطعی برای پرداخت آن نمی‌توان در نظر گرفت، اما پس از عقد تفاهم‌نامه دانشجویان می‌توانند با مراجعه به بانک از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام فقیهی درباره مبلغ تسهیلات به دانشگاهیان خاطر نشان کرد: با وجود حذف هزینه ویزای عراق و کاهش قیمت‌ها، تسهیلات برای اعزام دانشگاهیان همچون سال گذشته خواهد بود، به طوری که به سفرهای هوایی ۳ میلیون‌تومان و به سفرهای زمینی ۲ میلیون تومان تخصیص می‌یابد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین