عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۱۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
قاری شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن:
شرکت کننده در رشته قرائت از ایران درباره اهدافش برای آینده گفت: خوشحال می‌شوم که رتبه نخست را در رشته قرائت کسب کنم اما هدف من فقط کسب رتیه نیست بلکه در صدد هستم که قرائت‌های بهتری ارئه بدهم و پس از آن ترویج مفاهیم قرآنی را در جامعه دنبال کنم.

عقیق:مهدی غلام‌نژاد شرکت کننده این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن از ایران در رشته "قرائت" بخش بزرگسالان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب که سطح مسابقات از کیفیت خوبی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود اظهار کرد: امیدوارم به عنوان نماینده هشتاد میلیون ایرانی بتوانم رتبه برتر را در رشته قرائت کسب کنم و باعث افتخار کشورم در عرصه فعالیت‌های قرآنی باشم. شرکت کنندگان از کشورهای عراق، مالزی و اندونزی در این بخش از رقابت‌ها حضور داشتند که همگی قرائت‌های خوبی را ارائه دادند. بنده چون شب قبل از اجرای قرائت استرس زیادی داشتم بر همین اساس در ابتدا کمی استرس بر من چیره شد اما خوشبختانه توانستم قرائت خوبی را ارائه بدهم. سعی کردم از تجربیات چهار دوره قبل در اجرای مسابقات بهره ببرم و قرائت خوبی را ارائه بدهم.

این قاری قرآن یادآور شد: سابقه شرکت در مسابقات کویت را داشته‌ام که در آنجا نفر دوم مسابقات شدم، همچنین در روسیه مقام دوم، در ترکیه مقام چهارم و در دانشجویان جهان اسلام مقام اول را کسب کردم. سعی دارم تجربیات خود را در اختیار دانش آموزان شرکت کننده در این بخش از رقابت‌ها قرار بدهم تا آنها راحت‌تر بتوانند در عرصه فعالیت‌های قرآن رشد داشته و به پیشرفت برسند.

غلام نژاد در ادامه از اهداف خود در آینده سخن و گفت و تاکید کرد: خوشحال می‌شوم که مقام اول قرائت را کسب کنم. اما هدف من فقط کسب رتبه و اکتفا به این موضوع نیست بلکه قاری باید از این به بعد تلاش کند و بر استرس خود حاکم شده و قرائت‌های بهتری را ارائه بدهد. همچنین در تلاش هستم که فقط به صوت و لحن نپردازم بلکه در صدد ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی در کشور هشتم از این طریق اهداف متعالی قرآن در جامعه ساری و جاری شود.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین