عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲
در خط حزب الله بخوانید
صدوهفتادوپنجمین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «مردم را شرطی نکنید» منتشر شد.
عقیق: مردادماه سال گذشته، روز تنفیذ دوره ی جدید ریاست جمهوری آقای روحانی، رهبر انقلاب در بیانات خود، «سه جهت گیری کلی» را به دولت جدید توصیه کردند که یکی از آ نها «تعامل گسترده‌ ی با دنیا» و سایر کشورها بود. اما از نظر رهبر انقلاب، این جهت‌ گیری کلی و تعامل، نباید موجب غفلت مسئولان از پرداختن به ظرفیت‌ های کشور برای حل مشکلات، و گره زدن همه‌ چیز به توافق با همتایان خارجی، مخصوصاً غربی‌ ها (با توجه به سابقه‌ ی بدعهدی‌ شان) شود. به‌ همین علت رهبر انقلاب در دیدار با هیات دولت در تیرماه سال جاری، درباره‌ ی بسته‌ ی پیشنهادی اروپایی‌ ها چنین فرمودند: «مردم را درباره‌ ی بسته‌ ی اروپایی شرطی نکنید…» خط حزب الله در سخن هفته این شماره خود به هشدارهای مهم رهبر انقلاب به دولت درباره‌ی این موضوع پرداخته است.
رهبر انقلاب در دیدار با مداحان و به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه ی زهرا (س)، با تأکید بر اهمیت مسئله ی «خانواده»، به تلاش دشمنان بشریت برای نابودی این نهاد اجتماعی اشاره کردند. ایشان با انتقاد از برخی رسوم و عادات غلط، مبارزه با برنامه های دشمنان در این حوزه را یکی از موثرترین شیوه‌ ها برای حفظ و رشد انقلاب و نظام اسلامی برشمردند. خط‌ حزب‌ الله در اطلاع‌ نگاشت این شماره به بررسی مهم‌ ترین رهنمودهای رهبر انقلاب در خصوص خانواده و ازدواج پرداخته است.

سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها توصیه می‌شود نیز به شرح زیر است:
زن ایرانی باید اینگونه باشد / خانواده ایرانی
مردی که زندگی اش در طول دوران مسئولیت تغییری نکرد / خاطرات رهبری
گناهی که ممکن است مداحان مرتکب شوند! / هیئت انقلابی
اگر ایستادگی دانشجویان در مقابل انحرافات، موجب اصلاح مسئولان نشد، تکلیف چیست؟ / پرسش و پاسخ
اختلاف طبقاتی منطق اسلامی ندارد / کلام امام
باید مراقب دل خود باشیم / درس اخلاق
اسراف بد است حتی در انفاق راه خدا / مطالبه رهبری
نقشه دشمن را باید شناخت / روش تحلیل سیاسی
کار مهم بچه های تفحص شهدا / عکس نوشت
راز اقتدار یک ملّت / حزب‌الله این است

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره ۱۷۵ هفته‌نامه نیز به ارواح طیبه شهدای مدافع حرم، شهید سعید انصاری و شهید حمید محمدرضایی تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند .
برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید
 

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/weekly/files/224//page_1.jpg



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین