عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۸۷۳۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
در وصف و ستایش آزادی شعرهای زیادی سروده‌اند. اما زیباترین تعبیر دربارهٔ حبس و بند، از آن حضرت یوسف علیه‌السلام است که فرموده‌اند «زندان، قبر زنده‌هاست».

عقیق:در وصف و ستایش آزادی شعرهای زیادی سروده‌اند. اما زیباترین تعبیر دربارهٔ حبس و بند، از آن حضرت یوسف علیه‌السلام است که فرموده‌اند «زندان، قبر زنده‌هاست». چه اقدامی خداپسندانه‌تر از آزاد کردن زنان و مادران زندانی؟ زنانی که هر کدام ستون یک خانواده و پناه یک خانواده بوده‌اند و دست روزگار به خاطر جرم غیرعمد آنها را به بند کشیده است.

انگشتر اهدایی رهبر انقلاب چند زندانی زن را آزاد کردهمسر شهید «سعید انصاری» در پویش آزادی زنان و مادران زندانی جرایم غیرعمد

خداوند خیر کثیر بدهد به خیرین و خانوادهٔ شهید مدافع حرم «سعید انصاری» که در پنجمین پویش آزادی زنان و مادران زندانی جرایم غیرعمد در برج آزادی ۱۵ میلیارد تومان برای کمک به این زنان جمع‌آوری و اهدا کردند.

فاطمه‌زهرا، دختر این شهید سرافراز طبق معمول می‌خواست گوشواره‌اش را در ضریح امام رضا علیه‌السلام بیندازد. اما به پیشنهاد مادرش تصمیم می‌گیرد آن را صرف کاری کند که امام رضا علیه‌السلام دوست داسته باشند: آزاد کردن زنان زندانی! به‌طور عجیبی بعد از این تصمیم برای مراسم دعوت می‌شوند.

همسر شهید می‌گوید: «در مقابل کمک‌هایی که دوستان کردند، کم است. اما برای بچهٔ شهید است و برکت دارد.». بعد انگشتری را که هدیهٔ رهبر انقلاب است سر دست می‌گیرد و آن را برای آزادی زنان زندانی به مزایده می‌گذارد.

پیشنهاد قیمت از ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود و به پنجمین نفر که ۵۵۰ میلیون تومان پیشنهاد می‌دهد فروخته می‌شود. ۵۵۰ میلیون تومانی که تمامش برکت است برای جاری شدن در زندگی زنان زندانی جرایم غیرعمد!


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین