عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
واکنش آیت‌الله حسینی همدانی به نامه اخیر هشت وزیر دولت به رهبر انقلاب:
دست از اعتیاد به دشمن بردارید و صدای مردم را بشنوید که خواستار بی‌توجهی به دشمن و عدم اعتماد به آن هستند، در جلسات رسمی به‌جای بحث‌های تئوریک باید مسائل مهمی مانند مسکن، ازدواج و بیکاری پرداخته شود و مشکلات مردم مرتفع گردد و هرروز فقر تعدادی از مردم را اذیت می‌کند که این شرایط باید تغییر کند.
عقیق:آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پنجم بهمن‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به نزدیکی ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: خوب است دستاوردهای انقلاب از منظرهای مختلف برای مردم تبیین و تشریح شود.
 
وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر پربرکت خود نه‌تنها از حرکت نیستاده بلکه با تمام مشکلات و سختی‌ها، پرقدرت و بالنده در مسیر تحقق آرمان‌های خود حرکت کرده، تصریح کرد: در این مسیر پویایی و رشد تجربیاتی نیز برای خود اندوخته ساخته که باید چراغ راه آیندگان قرار گیرد.
 
امام‌جمعه در ادامه روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را یکی از دستاوردهای انقلاب دانست و عنوان کرد: نظام اسلامی با این روحیه در طول چهل‌سالگی خود تسلیم نشده و مدیرانی که این روحیه رادارند هرگز تسلیم وضع موجود نمی‌شوند و از منافع فردی خود گذشته و با حرکت جهادی و خستگی‌ناپذیر کشور را به سمت قله‌های سعادت می‌برند.
 
آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه مدیرانی که این روحیه رادارند خدمات بزرگ و ارزنده‌ای را به مردم ارزانی کرده‌اند، اظهار داشت: این روحیه باید هرچه بیشتر در جامعه تقویت شود.
 
وی در ادامه افزود: امروز باید تمام تلاش خود را به‌کارگیریم تا مسیر انقلاب خاموش نشود چراکه اگر اداره کشور به دست انقلابیون و روحیه انقلابی نباشد استقلال و عزت از بین می‌رود و کسانی که از این روحیه فاصله گرفتند خسارت‌های بسیاری به کشور وارد کرده‌اند.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه به بیان سایر دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و بادآورد شد: در مقابل یک عده غرب‌زده‌ای که وابستگی را افتخار می‌دانند و ارزشی برای استقلال کشور قائل نیستند و می‌گویند بیگانگان بیایند و مدیریت و رشد و توسعه کشور را به عهده بگیرند این حرف "ما می‌توانیم” توانسته کار و کشور را پیش ببرد.
 
آیت‌الله حسینی همدانی افزود: با شعار "ما می‌توانیم” توانسته‌ایم با حفظ استقلال و عدم وابستگی ضمن از بین بردن مشکلات فراوان از بحران عبور کنیم و با استفاده از توان داخلی در بسیاری از عرصه‌ها جزء اولین‌ها باشیم.
 
وی یکی دیگر از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را اعتماد به جوانان برشمرد و تصریح کرد: در طول این چهل‌ساله انقلاب، هر پیشرفتی که در کشور داشتیم توسط تلاش جوانان باایمان، خلاق و توانمند انجام‌شده است.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز خاطرنشان ساخت: دائماً باید تولید داشته باشیم و با تلاش اجازه ندهیم این مسیر را دشمن فتح کنند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جوان مؤمن انقلابی پاکار تربیت کنیم.
 
آیت‌الله حسینی همدانی فرمانده حسن باقری را به‌عنوان نمونه یک جوان انقلابی و مؤمن برشمرد و بیان داشت: این جوان ۲۶ ساله به نام غلامحسین افشردی یکی از استراتژیک سازهای جنگ بود که ازاین‌گونه دستاوردها زیاد داشتم و داریم که باید ضمیمه فراهم شود که این‌ها وارد عرصه بشوند.
 
وی در ادامه عنوان کرد: از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی آن است که هرگز به دشمن اعتماد نکنیم و رمز پیروزی ما در برابر بحران‌ها بعد از توکل به خدا و تبعیت از فرامین امام جامعه همراه با پشتیبانی از ولایت‌فقیه بوده است.
 
خطیب نماز جمعه کرج نامه اخیر هشت وزیر دولت به رهبر معظّم انقلاب درباره FATF را تلخ و ناراحت‌کننده خواند و بیان داشت: آیا بعد از چهل سال از انقلاب باید وزیر کشور اسلامی که دین دستور عزتمندی و عزت مداری می‌دهد نفهمد که باید از رهبرش چه بخواهد؟
 
آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: این اسامی که نامه نوشته‌اند وزارت خانه‌های مهمی هستند، آیا این افراد باید از روی ترس و تنبلی و وادادگی سراغ رهبری بروند که نه یک‌بار بلکه ده‌ها بار چهره پلید دشمنان را در مورد FATF بیان کردند.
 
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان و محققان ستاد توسعه علوم شناختی گفت : رهبر معظم انقلاب  فرمودند که هیچ‌گاه به برنامه‌ها و توصیه‌های غربی‌ها اعتماد نکنید و باید به توصیه غربی‌ها با سوءظن نگاه کرد، بعد به رهبری نامه نوشتند، یک عده می‌خواهند مسیر برجام را طی کنند و بافشار آوردن و مصوبه گرفتن کار باطل خودرا پیش ببرند و  بعد هم خرابی‌ها را گردن نظام بیاندازند!
 
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان البرز با اشاره به اینکه بیش از این بذر ناامیدی نپاشید، متذکر شد:  به  خدا اعتماد کنید و به فریب دشمن دل نبندید، دشمن می‌خواهد که ما دست از آرمان‌های خود برداریم، دیدید که امضای کری هم تصمیم نبود، اگر خدا به کمک شما آمد هیچ‌کس بر شما غلبه نمی‌کند.
 
آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه کنوانسیون پالرمو، C.F.T و F.A.T.F   هیچ مشکلی را حل نمی‌کند، متذکر شد: اگر این لوایح مشکلی را حل نمی‌کند چرا می‌خواهید به خاطر غرب این لوایح را تصویب کنید، صحنه دیپلماسی کشور را در حد فضای مجازی و توییتر پایین آوردید.
 
وی با اشاره به اینکه این شخص قابل‌اعتماد نیست که کشور خود را هم فلج کرده است،گفت: دست از اعتیاد به دشمن بردارید و صدای مردم را بشنوید که خواستار بی‌توجهی به دشمن و عدم اعتماد به آن هستند، در جلسات رسمی به‌جای بحث‌های تئوریک باید مسائل مهمی مانند مسکن، ازدواج و بیکاری پرداخته شود و مشکلات مردم مرتفع گردد و هرروز فقر تعدادی از مردم را اذیت می‌کند که این شرایط باید تغییر کند.
 
رئیس بنیاد غدیر استان البرز  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره کنوانسیون‌ها و لوایح اظهار داشت: رهبری به‌صراحت اعلام کردند که خودتان قانون بگذارید و دوستان به رهبری نامه می‌نویسند، خود دوستان در مجلس اعلام کردند که هیچ تضمینی در مورد اف ای تی اف نمی‌کنیم و رهبری فرمودند تصمیم در این زمینه به مراجع قانونی واگذار شود، این موضوع حساس است که باید مسئولان در مورد آن عمل کنند.
 
آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چند مرتبه در مجلس شورای اسلامی و تشخیص مصلحت نظام این طرح رد شد، رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان دنبال آن هستند؛ این طرح اشکالات فراوانی دارد و اولین ایراد آن این است که با آرمان‌های انقلاب سازگاری ندارد و مشکلات را زیاد و مشارکت مردم را کم کرده و دعواهای مختلف و دوقطبی شدن انتخابات را تشدید می‌کند و صدای مردم و اقلیت‌ها به‌جایی نمی‌رسد.
 
وی در پایان خاطرنشان ساخت: با اجرای این طرح کسانی که اهل لابی‌گری و زر و تزویر هستند قوت گرفته و افراد شایسته حذف و کسانی که دارای قدرت مالی هستند قدرت می‌گیرند، بین وسعت حوزه انتخابیه و مشارکت نسبت عکس وجود دارد در این مواقع قدرت پول خود را نشان می‌دهد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین