عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۲۲۵۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر:
حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیرگفت:اگر فرهنگ غدیر و سیره امیرالمؤمنین(ع) درجامعه‌ای ایجاد شودآن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت حرکت خواهد نمود.

عقیق: حجت الاسلام کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر درجلسه‌ای که با حضور تعدادی از مسئولین بنیادبین‌المللی غدیر و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور تشکیل گردید، اظهار داشت: اگر فرهنگ غدیر و سیره امیرالمؤمنین (ع) در جامعه‌ای ایجاد شود آن جامعه به سوی تعالی و پیشرفت خواهد بود.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی‌غدیر افزود: در میان همه ائمه؛ تنها امام علی بن ابی‌طالب (ع) است که لقب «امیرالمؤمنین» دارد و امروز افتخار نوکریِ قنبرِ امیرالمؤمنین (ع) و ترویج مکتب علوی نصیب بنیاد بین المللی غدیر و موالیان آن حضرت در این نهاد مقدس گردیده است و این افتخاری بزرگ است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر بر اساس رسالت مهمی که بر عهده دارد در مباحث گرامیداشت غدیر و فرهنگ‌سازی آن در داخل و خارج از کشور اقدامات مناسبی داشته است، افزود: غلامعلی محمدی که بحمدالله دارای انگیزه قوی در خدمت به آستان مقدس آن حضرت است به عنوان رئیس نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی کشور منصوب شده اند.

در ادامه حسین ظریف‌منش مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به عناوین تعدادی برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی غدیری که برای مدیران، کارکنان، سربازان و مددجویان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی کشور پیش‌بینی شده است، همکاری دو نهاد را در ترویج فرهنگ غنی غدیر مؤثر دانست.

در ادامه غلامعلی محمدی گفت: زندان باید به معنی واقعی ندامتگاه باشد. اولین زندان اسلام در زمان حضرت علی (ع) با حصیر ساخته شد. رفتارها در نفس و روح زندانیان باید تأثیر مثبت داشته باشد.

وی گفت: برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر در دهه امامت و ولایت و ایام مبارک میلاد نور به سازمان ابلاغ شود تا در مأموریت‌های سازمان اجرایی نمائیم. در خاتمه این جلسه متن حکم دکتر غلامعلی محمدی قرائت و رسماً به ایشان اعطا شد.

 

منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین