عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
وزیر اوقاف سوریه در حرم حضرت زینب(ع):
حضرت زینب در تمام موضع گیری ها و حرکات و سکنات و رحمت و مهربانی خود با به کار بستن تعالیم جد خود معلم تمام بشریت شد.
عقیق: محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه که همزمان با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها به حرم نورانی آن حضرت مشرف شد و توسط حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه مورد استقبال قرار گرفت. وزیر اوقاف سوریه پس از زیارت خود گفت:

بنده و تمام انسانها از بیان عظمت و شکوه مقام اهل بیت پیامبر(ص) عاجزیم به ویژه حضرت زینب عقیله بنی هاشم که بدون تردید نماینده تربیت محمدی و تربیت سیدنا امام علی بن ابی طالب و تربیت حضرت زهرا است و از همان خانواده است.

وی افزود: حضرت زینب شخصیتی بود که با شجاعت در برابر طغیان و ستم ایستاد و از سیدنا الحسین حمایت کرد به گونه ای که این موضع حضرت زینب ما را به یاد موضع پیامبر اکرم می‌اندازد؛ هنگامی که در آغاز بعثت خود در برابر قریش ایستاد به آنها گفت: به خدا سوگند اگر خورشید را در دست راست و ماه را در دست چپم بگذارند، از دعوت خود دست بر نمی‌دارم تا اینکه در این راه موفق شوم یا کشته شوم و با این موضع خود مقاومت را به مسلمانان یاد داد و این درس را امام حسین و حضرت زینب به خوبی فراگرفتند و به ما یاد دادند.

وزیر اوقاف سوریه ادامه داد: در کربلا هنگامی که آن جنایت بزرگ علیه امام حسین و اهل بیت پیامبر رقم خورد، حضرت زینب در تمام موضع گیری ها و حرکات و سکنات و رحمت و مهربانی خود با به کار بستن تعالیم جد خود معلم تمام بشریت شد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین