عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۲۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج):
حجت الاسلام صادقی با تاکید بر این که مردم در ۹ دی اجازه پایمال شدن خون شهدا را نداند، گفت: مهمترین پیام حماسه ۹ دی ولایت پذیری بود و این پیام باید امروزه بیش از پیش تبیین و تحقق یابد.
عقیق:حجت الاسلام رحمت الله صادقی در گفت وگویی در اصفهان، پیرامون سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: همواره علما، روحانیون و قشر طلبه در هر عرصه ای از انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام پیش قدم هستند و به گواه تاریخ این قشر عنوان پیش قراولان نظام اسلامی در بخش های سیاسی، راهنمایی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی شناخته می شوند.

وی با بیان اینکه در بحث خاموش کردن فتنه 88 و رقم زدن حماسه بزرگ 9 دی، طلاب و روحانیون با اطاعت از رهبر معظم انقلاب، پیش گامی کردند، گفت: ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی دوش با دوش علما و روحانیون وارد عرصه شدند و خط بطلانی بر همه فتنه گران و فتنه انگیزی ها کشیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان تصریح  کرد: امروز همه طلاب و علما وظیفه دارند در بحث ولایت پذیری واطاعت پذیری از ولی فقیه  و هدایت مردم به این امر مهم پیش قدم بشوند و خوش بدرخشند چرا که اطاعات و پشتیبانی از ولی فقیه ضامن حیات و خنثی شدن فتنه های دشمنان ات.

وی افزود: حضور پرصلابت  و پرشور در صحنه علما و روحانیون و همراه کردن مردم با بصیر در این مسیر در حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه نیز از جمله رسالت هایی  است که امروز بر عهده ما قراردارد.

حجت الاسلام صادقی اذعان کرد: مهمترین پیام حماسه 9 دی ولایت پذیری بود و این پیام باید امروزه بیش از پیش تبیین و تحقق یابد؛ عدم  اجازه پایمال شدن خون پاک شهدای انقلاب اسلامی از دیگر پیام هایی بود که ملت ایران در حماسه 9 دی به دشمنان داخلی و خارجی اعلام کردند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین