عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
حجت الاسلاموالمسلمین اسکندری:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هیئات مذهبی لشگر نرم انقلاب اسلامی هستند و همین سرمایه موجب دشمن خواهد بود که این مسئله مایه مباهات است.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری امشب در مراسم شکرگزاری اقامه عزا در ماه محرم و صفر که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد،گفت: هیئات مذهبی بستر کار فرهنگی هستند و نقش وعاظ و خطبا در این مراسمات حسینی بسیار نقش برجسته ای است که اهل منبر معارف اسلامی را برای شرکت کنندگان بیان می کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: از نقش آفرینی و زحمات شبانه روزی مداحان و شعرای آیینی نباید غفلت کرد چرا که این دو قشر نقش پر رنگی در اقامه عزاداری ها دارند و می توانند با شعر سرایی و مدیحه سرایی ارتباط و پیوند عمیقی میان عزاداران و اهل بیت(ع) ایجاد نمایند.

وی خاطر نشان کرد: وجود نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، خدماتی، امداد و نجات، شهرداری ها، پلیس راهور و دیگر نهادهای اجرایی که به نحوی در اقامه عزا کمک می کنند نعمت بزرگی است که باید قدردان همه این عوامل بود که با وحدت توانستند یک بستر مناسبی را فراهم سازند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری در ادامه یادآور شد: محور هیئات مذهبی و عزاداری ها باید آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها باشد که همواره هم همین بوده است؛ دشمن با وجود این هیئات مذهبی که لشگر نرم انقلاب اسلامی هستند شکست خواهد خورد و این مسئله مایه مباهات است.

وی در پایان تأکید کرد: باید صفوف به‌هم‌پیوسته هیئات مذهبی روزبه‌روز فشرده‌تر و فعالیت‌ها مضاعف شود تا استکبار جهانی که ممکن است برای امت اسلام زحمتی درست کند، شکست بخورد، چراکه پیروزی نهایی نصیب جبهه حق خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین